ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپلیکیشن VLC
نرم افزار و اپلیکیشن

اپلیکیشن VLC دستگاه‌های هواوی را در لیست سیاه خود قرار داد [به‌روز رسانی: محدودیت رفع شد]

بعضی از کاربران موبایل‌های جدید شرکت هواوی از نصب اپلیکیشن VLC از فروشگاه گوگل پلی محروم شده‌اند. دلیل این محرومیت و اضافه شدن موبایل‌های هواوی به لیست سیاه، ۱ ستاره‌های بسیاری است که کاربران این موبایل‌ها ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | ۲۱:۴۳

بعضی از کاربران موبایل‌های جدید شرکت هواوی از نصب اپلیکیشن VLC از فروشگاه گوگل پلی محروم شده‌اند. دلیل این محرومیت و اضافه شدن موبایل‌های هواوی به لیست سیاه، ۱ ستاره‌های بسیاری است که کاربران این موبایل‌ها در بخش بررسی‌های گوگل پلی برای اپلیکیشن ثبت کرده‌اند.

مشکل اما از سوی اپلیکیشن VLC نیست که با ارائه آپدیت قابل حل باشد و از همین سو سازندگان اپ تصمیم گرفته‌اند به جای دریافت تک ستاره‌های بیشتر و پایین آمدن رتبه‌شان، موبایل‌های هواوی را به لیست سیاه اضافه کنند.

بررسی‌های منفی و نمرات تک ستاره نتیجه مدیریت باتری عجیب هواوی و از کار انداختن اپلیکیشن‌های پس‌زمینه است که مستقیما قابلیت پلی‌بک و پخش موزیک VLC را از کار می‌اندازد. کاربران هواوی در تالار گفتگوی اپلیکیشن VLC کاملا از این موضوع آگاهند.

اپلیکیشن VLC

می‌توان به صورت دستی تنظیمات باتری را غیرفعال کرد تا اپلیکیشن بدون مشکل فعالیت خود را ادامه دهد. VLC اما می‌گوید عمده کاربران نمی‌دانند چطور باید این کار را انجام دهند، بنابراین برای جلوگیری از نمرات منفی بیشتر، دسترسی آن‌ها را به اپلیکیشن می‌بندد.

به صورت خاص، کاربران تلفن‌های P10 ،P8 و P20 وارد این لیست سیاه شده‌اند اما هر کس مایل به دریافت اپلیکیشن باشد هنوز هم می‌تواند به صورت دستی فایل APK را از سایت VLC دانلود کند. دانلود و نصب در حال حاضر فقط از گوگل پلی ممنوع شده.

[تاریخ انتشار خبر اولیه: 4 مرداد 1397]

 

به روز رسانی:

به گزارش وبسایت ورج، کاربران گوشی جدیدتر هواوی P30 گزارش کرده اند که قادر به دانلود اپ هستند. به عبارت دیگر گوشی های هواوی بار دیگر قادر خواهند بود VLC را از گوگل پلی دانلود کنند.

با اینکه محدودیت برداشته شده اما هواوی این موضوع را به طور رسمی اعلام نکرده و ظاهراً تغییراتی هم در روش های مدیریت وظایف در پس زمینه گوشی در پیش نگرفته. از سوی VLC هم هیچ بیانیه ای صادر نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • hojat zarei
    hojat zarei | ۲۶ فروردین ۱۳۹۸

    گوشی من هواوی vlc هم الان از گوگل پلی نصب کردم???

  • LOGANLEGEND
    LOGANLEGEND | ۲۶ فروردین ۱۳۹۸

    بهترین پلیر موبایل ،مکس پلیر، کاملترین هم ایکس پلیر

  • abbasalim
    abbasalim | ۴ مرداد ۱۳۹۷

    رو گوشی یکی از آشناهای ما واسه باقی پلیرها هم هست فقط vlc نیست

مطالب پیشنهادی