ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت ظاهرا روی مدیا پلیر جدیدی برای ویندوز ۱۱ کار می‌کند

چند روز دیگر ویندوز 11 منتشر می‌شود و ردموندی‌ها سخت در تلاشند تا برنامه‌های قدیمی‌شان را برای آن‌ها بروز کنند تا طراحی جدیدی داشته باشند. پس از نسخه جدید برنامه‌های پینت، فوتوز و ساعت، حالا ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۷ مهر ۱۴۰۰ | ۱۸:۴۵

چند روز دیگر ویندوز 11 منتشر می‌شود و ردموندی‌ها سخت در تلاشند تا برنامه‌های قدیمی‌شان را برای آن‌ها بروز کنند تا طراحی جدیدی داشته باشند. پس از نسخه جدید برنامه‌های پینت، فوتوز و ساعت، حالا طبق یک اسکرین‌شات، به نظر می‌رسد مایکروسافت روی نسخه بازطراحی شده مدیا پلیر کار می‌کند تا تجربه‌ای متناسب با ویندوز ۱۱ در اختیار کاربران قرار دهند.

به نظر می‌رسد بجای یک تیزر مشابه چیزی که برای پینت دیده بودیم، با یک خطا روبه‌رو هستیم که نتیجه‌اش افشای اسکرین‌شات مربوطه بوده. همانطور که در اسکرین‌شات زیر مشاهده می‌کنید، این برنامه «مدیا پلیر» نام دارد، البته هنوز نمی‌دانیم با یک اپ جدید روبه‌رو هستیم یا ردموندی‌ها برنامه Movies & TV ویندوز ۱۰ را برای سیستم عامل جدیدشان بازطراحی می‌کنند.

با وجود اینکه امکان بازطراحی اپ Movies &TV وجود دارد، کنترلرهای جدیدی در اسکرین‌شات بالا به چشم می‌خورند که شامل شافل و دکمه ناوبری میان آهنگ‌ها می‌شود. بنابراین شاید با برنامه جداگانه و جدیدی روبه‌رو باشیم.

پیش از اینکه بخواهیم به آینده امیدوار شویم، باید بدانیم که مایکروسافت چنین برنامه‌ای را به صورت رسمی تایید نکرده. با این حال شاید ردموندی‌ها تصمیم به انتشار برنامه مدیا پلیر جداگانه‌ای برای ویندوز ۱۱ بگیرند یا اینکه قابلیت‌هایش را درون برنامه Movied & TV کنونی ادغام کنند.

با وجود تمام این موارد، ظاهرا مایکروسافت برای توسعه نسخه جدید مدیا پلیر تلاش می‌کند، حتی اگر شاید چنین کاری نتیجه‌ای نداشته باشد و اصلا چنین برنامه‌ای برای ویندوز 11 منتشر نشود. اگرچه شاید با مدیا پلیر جدیدی روبه‌رو نشویم، اما مایکروسافت برخی برنامه‌های پیش فرض ویندوز را برای جدیدترین سیستم عاملش بازطراحی می‌کند.

یکی از این برنامه‌ها، فوتوز است که چندین هفته پیش شاهد انتشار ویدیویی از نسخه جدیدش بودیم که ما را با ظاهر تازه و همچنین قابلیت‌هایش آشنا می‌کرد. ویندوز ۱۱ با برخی ویژگی‌های جدیدش و طراحی تازه‌اش از ۱۳ مهر ماه منتشر می‌شود، البته ردموندی‌ها از همین تاریخ شروع به فروش جدیدترین محصولات سری سرفیس مانند سرفیس پرو ۸ و سرفیس لپ‌تاپ استودیو هم خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی