ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سفر به جنگل های پنسیلوانیا در تریلر جدید S.O.N [تماشا کنید]

تریلر جدیدی از بازی S.O.N به عنوان یکی از مورد انتظارترین انحصاری‌های پلی استیشن 4 منتشر شده که صحنه‌هایی از گیم‌پلی این عنوان را به نمایش می‌گذارد. S.O.N داستان پدری را روایت می کند که ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | ۲۳:۰۰

تریلر جدیدی از بازی S.O.N به عنوان یکی از مورد انتظارترین انحصاری‌های پلی استیشن 4 منتشر شده که صحنه‌هایی از گیم‌پلی این عنوان را به نمایش می‌گذارد.

S.O.N داستان پدری را روایت می کند که پس از گم شدن دخترش، برای پیدا کردن او راهی جنگل پنسیلوانیا که نام آن «جنوب هیچ کجا» (South of Nowhere) است، می شود. در این راه او با محیط‌های ترسناکی روبرو می‌شود که برای رسیدن به دختر خود مجبور به عبور کردن از آن‌ها است. طی این عنوان به محیط‌های مختلفی از جمله جنگل های برفی، خانه‌ای اسرار آمیز و سیاه چال‌های گوناگونی سفر خواهیم کرد.

در حال حاضر می‌دانیم که بخش‌های زیادی از بازی S.O.N در تاریکی اتفاق خواهد افتاد و بنابراین احتمالا شاهد جامپ اسکرهای زیادی طی مراحل مختلف خواهیم بود. البته با توجه به طراحی‌ عجیب محیط‌های S.O.N می‌توان حدس زد ترسی که در این بازی به ما القا می‌کند، محدود به جامپ اسکرها نخواهد شد و باید با ترس‌های روانی شخصیت پدر هم روبرو شویم.

سازندگان بازی پیش از این در توصیف اثر جدیدشان گفته بودند در این بازی به این سوال پاسخ داده می شود که یک انسان تا چه میزان حاضر است برای باز گرداندن عزیزان خود با ترس ها و شیاطین روبرو شود.

پیش از این هم تریلر جالب دیگری از S.O.N منتشر شده بود که فضای برفی این بازی را نشان می‌داد. قرار بود این بازی در پاییز امسال به صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 منتشر شود اما پس از به تعویق افتادن ساخت S.O.N، سونی هنوز تاریخ انتشار دیگری را برای این بازی ترسناک در نظر نگرفته است.

بیشتر از همه، منتظر عرضه کدام یک از انحصاری‌های پلی استیشن 4 هستید؟ نام بازی را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • poyanzed@gmail.com
    poyanzed@gmail.com | ۲۷ فروردین ۱۳۹۸

    وقتی انچارتد رو میریزی تو لست آف اس یا برعکس?

  • David Shams
    David Shams | ۲۷ فروردین ۱۳۹۸

    The Last of Us Part IIw

مطالب پیشنهادی