ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل یک آیفون ۴.۷ اینچی تا سال ۲۰۲۰ عرضه می‌کند

به تازگی نشریه Economic Daily News به نقل از زنجیره تولید اپل گزارش داده کمپانی کوپرتینویی قصد دارد تا سال ۲۰۲۰ میلادی، یک آیفون ۴.۷ اینچی عرضه کند که از لحاظ طراحی ظاهری شباهت زیادی به آیفون ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۷:۱۷

به تازگی نشریه Economic Daily News به نقل از زنجیره تولید اپل گزارش داده کمپانی کوپرتینویی قصد دارد تا سال ۲۰۲۰ میلادی، یک آیفون ۴.۷ اینچی عرضه کند که از لحاظ طراحی ظاهری شباهت زیادی به آیفون ۸ دارد.

گفته شده که این تلفن هوشمند به ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، یک چیپست جدید A13 اپل و دوربین تکی مجهز خواهد شد و تنها ۶۵۰ دلار هزینه خواهد داشت.

سال گذشته اپل خط تولید آیفون SE را متوقف کرد اما بعضی فروشگاه ها هنوز هم چنین آیفونی را می‌فروشند. هنوز کاربران زیادی به این مدل‌ آیفون علاقه‌ی زیادی دارند و دوست دارند آیفونی با سایز کوچک داشته باشند.

با این حال به نظر می‌رسد که آیفون ۴.۷ اینچی از لحاظ ظاهری به آیفون ۸ شباهت زیادی داشته باشد چرا که از شاسی مشابهی برای تولید آن استفاده خواهد شد.

علاوه بر این گزارش شده که آیفون ۴.۷ اینچی قرار است کلید هوم داشته باشد و از ویژگی  Touch ID نیز بهره ببرد. باید گفت که آیپد ایر و آیپد مینی جدید اپل به قابلیت Touch ID مجهز شده بودند و بعید نیست که کمپانی کوپرتینویی چنین انتخابی را برای این آیفون کوچک جدید، تکرار کند.

با تمامی این اوصاف، عرضه یک آیفون کوچک با مشخصات نسل فعلی می‌تواند به نفع اپل تمام شود چرا که گوناگونی مدل های آیفون را بیشتر می‌کند و کاربران می‌توانند گزینه های بیشتری برای انتخاب داشته باشد. روندی که اکنون سامسونگ موفق شده به کمک آن به سطلنت در قلمروی تلفن های هوشمند برسد.

اکنون آیفون XR قیمتی حدود ۷۵۰ دلار دارد و آیفون ‌های سری XS نیز به نرخ بیش از ۱۰۰۰ دلار فروخته می‌شوند. از این رو، عرضه یک آیفون جدید ۴.۷ اینچی با قیمتی میان ۶۰۰ تا ۶۵۰ دلار، می‌تواند گستره‌ی کمپانی کوپرتیونی را به بازار کشور‌ هایی نظیر هند نیز برساند.

 

تماشا کنید: ویدیویی از طرح مفهومی آیفون SE 2 با بریدگی نمایشگر و قاب شیشه‌ای

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی