ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

شروع ضعیف آئودی؛ برد حرکتی اولین محصول الکتریکی آئودی کمتر از حد انتظار است

سازمان حفاظت از محیط زیست آمریکا موسوم به EPA با اعلام برد حرکتی اولین محصول الکتریکی شرکت آئودی یعنی e-tron این کراس اور را آماده عرضه در بازار آمریکا می کند. برد حرکتی این کراس ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۸:۳۰

سازمان حفاظت از محیط زیست آمریکا موسوم به EPA با اعلام برد حرکتی اولین محصول الکتریکی شرکت آئودی یعنی e-tron این کراس اور را آماده عرضه در بازار آمریکا می کند.

برد حرکتی این کراس اور در حدود 328 کیلومتر با یک بار شارژ اعلام شده است که کمتر از رقبای اصلی این خودرو یعنی جگوار I-Pace با برد حرکتی معادل 376 کیلومتر و در نهایت تسلا مدل X 100D با برد حرکتی 474 کیلومتری است. برد حرکتی e-tron حتی از رقبای ارزان قیمت تری همچون شورولت بولت و هیوندای کونا مدل الکتریکی کمتر است. e-tron از باتری با ظرفیت 95kWh بهره می برد و با قیمت پایه 75 هزار دلار از ماه می در بازار آمریکا عرضه خواهد شد.

البته آئودی اعلام کرده است که این ارقام در دنیای واقعی کاملا متفاوت خواهند بود و باید تا زمان تست و بررسی رسمی این محصول و اندازه گیری در شرایط واقعی صبر کنیم.

آئودی همچنین توضیح داده است که این خودرو از 88 درصد ظرفیت بسته باتری 95kWh خود استفاده می کند. با این کار طول عمر باتری افزایش پیدا می کند و عملکرد و قدرت باتری در طولانی مدت حفظ خواهد شد.

به علاوه آئودی به طرفداران خود وعده داده که به کمک این خودرو با شارژر 150 kw با صرف تنها 10 دقیقه شارژ می توانند مسافت 86 کیلومتری را بپیمایند. این رقم با صرف زمان 30 دقیقه به 262 کیلومتر خواهد رسید.

آئودی به عنوان یکی از شرکت های گروه بزرگ فولکس واگن به دنبال توسعه محل های شارژ خود تا ظرفیت 350 kw است و طبق اعلام کمپانی مادر این شرکت یعنی فولکس واگن تا پایان سال جاری میلادی محل های شارژ این گروه در 42 ایالت به 200 عدد خواهد رسید.

آئودی

موسسه CARB که در کالیفرنیا قرار دارد نیز برد حرکتی این خودرو را معادل 445 کیلومتر اعلام کرده است که رقم امیدوار کننده تری به نسبت EPA است. در هر صورت باید دید که اولین محصول تمام برقی آئودی با ویژگی های منحصر به فردی همچون پشتیبانی و یکپارچه سازی با آمازون الکسا و ظرفیت بالای بکسل کردن می تواند از پس رقبای بسیار سر سخت خود در بازار داخلی تسلا بر بیاید یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی