ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کارمزد زرین پال به مدت یک هفته صفر می‌شود

درگاه‌های پرداخت شرکت «زرین پال» در روزهای گذشته به مدت ۷۲ ساعت قطع شدند؛ اتفاقی که منشاء آن را باید در محدودیت‌های اعمال شده از سوی سامانه جامع شاپرک جستجو کرد. اما اکنون و پس ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۸:۱۵

درگاه‌های پرداخت شرکت «زرین پال» در روزهای گذشته به مدت ۷۲ ساعت قطع شدند؛ اتفاقی که منشاء آن را باید در محدودیت‌های اعمال شده از سوی سامانه جامع شاپرک جستجو کرد. اما اکنون و پس از حل شدن مشکلات، تیم زرین پال اعلام می‌کند که علیرغم نداشتن دخالت مستقیم در این اختلال، می‌خواهد در کنار مشتریانش باشد و با ارائه خدماتی ویژه به مدت یک هفته، مسئولیت اختلال را بر عهده بگیرد.

«نیما اَمان»، مدیر برندینگ و توسعه ارتباطات زرین پال در گفتگو با دیجیاتو خبر می‌دهد که زرین پال به عنوان قدیمی‌ترین شرکت فین‌تک ایران، مشتریان زیادی دارد و از همین رو این قطعی چند روزه باعث شده که برخی از این مشتریان آزرده شوند؛ به همین دلیل زرین پال قصد دارد تا با ارائه خدماتی به آنها ثابت کند که در کنارشان است. شعار کمپین زرین پال، «مسئولیم چون که شریک مالی‌تان هستیم» نام گرفته است. امان در همین رابطه می‌گوید:

«با وجود اینکه ما مسئول مستقیم اتفاقات پیش آمده نبودیم اما می‌خواهیم مسئولیت اشتباه شاپرک را پذیرفته و کنار مشتریانمان باشیم. از همین رو از امروز تمام کارمزدها را صفر درصد کرده و این روند را تا یک هفته ادامه می‌دهیم. علاوه بر کارمزد صفر درصد، می‌خواهیم به مشتریانِ پذیرندگان خود که ایمیل و شماره تماس آنها را در اختیار داریم، ایمیل و پیامک بزنیم و مشکل را تشریح کنیم. به مشتریانِ پذیرندگان خود خواهیم گفت که مشکل، ارتباطی با مجموعه‌ای که قصد خرید و تراکنش از آن را داشته‌اند، ندارد. با این کار تصمیم داریم مشتریانِ پذیرندگان خود را دعوت کنیم تا برگردند و از خدمات پذیرندگان ما استفاده کنند.»

او همچنین خبر از تولید محتوایی می‌دهد که زرین پال به دست تک تک پذیرندگان خود رسانده تا آنها بتوانند با انتشار آن در شبکه‌های اجتماعی از مشتریان‌شان دلجویی کرده و مشکل پیش آمده را توضیح دهند. به گفته امان این محتواها از سوی زرین پال تهیه شده و هزینه‌ای برای هیچ یک از مشتریان زرین پال در پی نخواهد داشت.

زرین پال جدا از کارمزد صفر درصد، از مبلغ ۱۰ الی ۱۵ میلیارد تومانی که در چند روز اختلال، در سیستم زرین پال بلوکه شده و دیر به دست مشتریان رسیده، هیچ درصد سودی برنداشته است. به گفته امان، همین اختلال باعث شده است تا زرین پال یک زیان میلیاردی را تجربه کند، هرچند که روز گذشته، «مصطفی امیری»، مدیرعامل زرین پال نیز به دیجیاتو گفته بود که سه روز اختلال در این سرویس مانع از کسب درآمد ۳۰ الی ۴۰ میلیارد تومانیِ ۹۰ هزار کسب‌وکار خصوصی شده است. در همین راستا مدیر برندینگ و توسعه ارتباطات زرین پال خبر از کمپین دیگری می‌دهد که از روز جمعه همین هفته آغاز خواهد شد:

«در کمپین بعدی می‌خواهیم به عنوان قدیمی‌ترین عضو فین‌تک ایران، در کنار سایر اعضای خانواده فین‌تک ایران باشیم. این کمپین با شعار «همراهتون هستیم چون که هم مسیر ما هستید» آغاز به کار خواهد کرد و در آن می‌خواهیم به دیگر فین‌تک‌ها بگوییم که به هیچ کدام به چشم رقیب نگاه نمی‌کنیم و می‌خواهیم در کنار آنها باشیم. زرین پال می‌داند که در این چند روز زیان‌های هنگفتی به برخی تیم‌ها وارد شده و برخود واجب می‌داند تا از حق این تیم‌ها به عنوان قدیمی‌ترین فین تک ایران دفاع کند.»

به گفته امان پیگیری‌های زرین پال برای وضع مقررات و آیین نامه‌های جدیدی که در آنها تاکید شده سامانه جامع شاپرک از این پس اجازه ندارد بدون هماهنگی و اطلاع رسانی ترمینال فین‌تک‌ها را با اختلال و مسدود سازی مواجه کند، همچنان ادامه دارد تا اکوسیستم فین‌تک ایران شرایط بهتری را تجربه کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • mhtb
    mhtb | ۳۰ آذر ۱۳۹۹

    زرین پال بی مسئولیت ترین شرکت ایرانیه که تجربه کار باهاش رو داشتم پول از حساب مشتری کم میکنه به حساب پذیرنده واریز نمیکنه و تا ده روز نه به تیکت جواب درستی میده نه وقتی زنگ میزنی پشتیبانهاش مشکلو رفع میکنن این اگه دزدی نیست پس چیه؟ چیزی که بیشتر آزار دهنده است اینه که اعتبار کار ادم و ناراضی شدن مشتری ما براشون هیچ اهمیتی نداره و کاملا از روی شکم سیری بهت جواب میدن

  • Digik
    Digik | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸

    درگاه پرداخت بهتون نمیدن که مجبور بشید با این شرکت های مافیایی کار کنید

مطالب پیشنهادی