ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

زرین‌پال به منظور افزایش سواد مالی و مالیاتی، از متخصصان امور مالیاتی دعوت به همکاری می‌کند

زرین‌پال اعلام کرده به منظور گسترش سواد مالی و مالیاتی کسب‌وکارها از متخصصان امور مالیاتی دعوت به همکاری می‌کند. زرین‌پال با اشاره به اینکه ماهیانه سیصدهزار کسب‌وکار برای امور مالی خود با این شرکت در ...

شیدا ملکی
نوشته شده توسط شیدا ملکی | ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ | ۰۹:۴۵

زرین‌پال اعلام کرده به منظور گسترش سواد مالی و مالیاتی کسب‌وکارها از متخصصان امور مالیاتی دعوت به همکاری می‌کند.

زرین‌پال با اشاره به اینکه ماهیانه سیصدهزار کسب‌وکار برای امور مالی خود با این شرکت در ارتباط هستند، اعلام کرده به منظور هموار کردن مسیر رشد این کسب‌وکارها اقدام به همکاری با متخصصان سواد مالی و مالیاتی کرده است.

بنابر اعلام زیرن‌پال این همکاری با متخصصان سواد مالی به طور کلی در راستای رشد اقتصاد دیجیتال کشور است. به هر روی بعد از تصمیم شاپرک مبنی بر مسدود سازی درگاه‌های پرداختی که به پرونده مالیاتی الصاق نشده‌اند، دغدغه رسیدگی به امور پرونده مالیاتی برای کسب‌وکارها بسیار مهم شد.

اهمیت بالای دانش سواد مالی و مالیاتی برای کسب‌وکارها

ساعت 9 و نیم شب جمعه هفته گذشته شرکت‌های پرداخت‌یاری با دریافت پیامی مطلع شدند که 37 هزار پذیرنده به دلیل مشکلات مربوط به کد مالیاتی مسدود شده‌اند. همین پیام یک بار دیگر موج انتقاد پرداخت‌یارها را به همراه داشت.

این در حالی است که بانک مرکزی هم معتقد بود اتفاق اشتباهی رخ نداده است و این کار در راستای مبارزه با اقدامات خلاف انجام شده است.

هر چند در نهایت روز بعد به دلیل واکنش‌های گسترده شاپرک با بیان اینکه مهلت اضافه‌ای برای دسترسی صاحبان ابزارهای پرداخت الکترونیکی به پرونده مالیاتی فراهم شده از باز شدن دسترسی برای ثبت‌نام یا تکمیل پرونده مالیاتی خبر داد.

امکان دسترسی دوباره به سایت امور مالیاتی

اهمیت پر کردن هوشمندانه جای خالی آموزش

حالا در پی همه این چالش‌هایی که کسب‌وکارها با آن مواجه هستند، بدون شک افزایش آگاهی و آموزش در زمینه امور مالیاتی، زمینه‌ ساز رفع دغدغه کسب‌وکارها خواهد شد. به نظر می‌رسد آموزش امر فراموش شده‌ای است که موجب ایجاد ترس و واهمه در صاحبان کسب‌وکارها نسبت به امور مالیاتی شده است.

زرین‌پال در همین راستا اعلام کرده از متخصصان امور مالی و مالیاتی که علاقه‌مند هستند به صورت داوطلبانه (Voluntarily) با این شرکت همکاری داشته باشند، دعوت می‌کند که به منظور بالا بردن سواد مالیاتی صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و متوسط زرین‌پال را همراهی کنند.

این شرکت فین‌تکی قصد دارد پل ارتباطی بین متخصصان امور مالی و مالیاتی و یک میلیون کسب و کار آنلاین شود تا محتوای تولید شده توسط این متخصصان را با نام خودشان به مخاطبان‌ انتقال دهد.

متخصصان امور مالی و مالیاتی می‌توانن با مراجعه به این لینک از جزئیات این ارتباط آگاه شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی