ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

فروش سری کال او دیوتی به ۳۰۰ میلیون نسخه رسید

اکتیویژن اعلام کرد که فروش سری کال او دیوتی از مرز ۳۰۰ میلیون نسخه عبور کرده است. طی سال‌های اخیر، کال او دیوتی به یکی از مهم‌ترین فرنچایزهای تاریخ ویدیو گیم تبدیل شده است. هر ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۲۲:۵۹

اکتیویژن اعلام کرد که فروش سری کال او دیوتی از مرز ۳۰۰ میلیون نسخه عبور کرده است.

طی سال‌های اخیر، کال او دیوتی به یکی از مهم‌ترین فرنچایزهای تاریخ ویدیو گیم تبدیل شده است. هر نسخه جدید از این سری معمولا در صدر لیست پرفروش‌ترین بازی‌های همان سال قرار می‌گیرد و میلیون‌ها کاربر در سرتاسر جهان مشغول تجربه بخش چند‌نفره قسمت‌های مختلف این فرنچایز هستند.

اولین نسخه از Call of Duty در سال ۲۰۰۳ توسط اکتیویژن عرضه شد. وظیفه ساخت این عنوان بر عهده استودیو شناخته شده اینفینیتی وارد قرار داشت که در حال حاضر روی کال او دیوتی بعدی کار می‌کند. طی این ۱۶ سال، نسخه‌های کال او دیوتی به دوره‌های حساس تاریخی مختلفی سفر کردند تا نبردهای بزرگی از جنگ جهانی دوم گرفته تا دوران مدرن را تجربه کنیم.

کال او دیوتی

لازم به ذکر است که جدیدترین نسخه Call of Duty یعنی بلک آپس 4 بر خلاف تمام قسمت‌های قبلی فاقد بخش داستانی بوده و سازندگان به جای این قسمت روی حالت بتل رویال متمرکز شده‌اند. از این نکته نباید غافل شد که سری Call of Duty تنها فرنچایز ۳۰۰ میلیونی در دنیای گیم نیست و پیش از این هم سری سونیک و پوکمون به این مهم دست یافته بودند.

جدا از این موارد، همزمان با اعلام آمار فروش سری کال او دیوتی، کمپانی چینی Tencent اعلام کرد که در حال کار نسخه‌ای از کال او دیوتی برای پلتفرم موبایل است که به‌زودی اطلاعات بیشتری از آن منتشر خواهد شد.

چه توقعاتی از قسمت بعدی کال او دیوتی دارید؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی