ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی Apex Legends برای تلفن‌های همراه هوشمند عرضه خواهد شد

چند ماه قبل بازی Apex Legends برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و پی سی عرضه شد و توانست در مدت کوتاهی به موفقیت دست یابد. با در نظر گرفتن این موضوع، کاملا ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۹:۳۰

چند ماه قبل بازی Apex Legends برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و پی سی عرضه شد و توانست در مدت کوتاهی به موفقیت دست یابد. با در نظر گرفتن این موضوع، کاملا قابل پیش بینی بود که سازندگان قصد عرضه این بازی بتل رویال را برای تلفن‌های همراه هوشمند داشته باشند.

ساعاتی قبل، الکترونیک آرتز با برگزاری یک کنفرانس، آمارهای مالی خود را به صورت عمومی منتشر کرد‌. در جریان این کنفرانس اندرو ویلسون، مدیر عامل شرکت، اعلام کرد نسخه تلفن‌های همراه بازی Apex Legends هم اکنون در ساخت توسعه قرار دارد. همچنین مذاکرات جدی با مسئولان چین در حال انجام است تا ساخته استودیو ریسپاون به صورت رسمی در این کشور منتشر شود.

اندرو ویلسون پیرامون این موضوع گفت: «نسبت به آینده بازی Apex Legends بسیار هیجان زده هستیم. میزان مشارکت [کاربران] بالاست و برنامه‌های بزرگی برای افسانه‌ها [اشاره به شخصیت ‌‌‌‌‌های بازی] و جهانی که در آن رقابت می‌کنند داریم‌.» ولیسون در ادامه صحبت‌های خود اضافه کرد: «مشغول انجام مذاکرات جدی برای عرضه این بازی در چین و انتشار آن برای تلفن ‌‌های همراه هستیم‌. با مشخص شدن نتیجه مذاکرات، جزییات بیشتری را در این رابطه به اشتراک خواهیم گذاشت.»

بازی Apex Legends

جدا از موفقیت‌های بازی Apex Legends روی دیگر پلتفرم‌ها، نباید فراموش کرد که بازی‌های ویدیویی در حوزه موبایل از کاربران بسیاری برخوردار است که این به معنای کسب درآمد بیشتر برای الکترونیک آرتز خواهد بود. پیش از این، استودیوهای سازنده پابجی و فورتنایت، نسخه موبایلی آن‌ها را در اختیار علاقه مندان قرار داده بودند.

در بخش دیگری از کنفرانس، اندرو ویلسون اعلام کرد قصد دارند تا بازی Apex Legends  را به صورت رسمی در کره جنوبی عرضه کنند؛ این کشور در سال‌های اخیر به یکی از بازارهای اصلی در حوزه بازی‌های ویدیویی تبدیل شده‌ است. ویلسون اضافه کرد ساخته استودیو ریسپاون، سریع ترین میزان رشد را در تاریخ شرکت الکترونیک آرتز داشته است. همچنین ۵۰ درصد از کاربران نسخه جدید سری تایتان فال برای اولین بار است که عنوانی از شرکت الکترونیک آرتز را تجربه می‌کنند.

در پایان، توصیه می‌کنیم که برای مطالعه نقد Apex Legends به این لینک مراجعه کنید.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی