ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Aquos R3
موبایل

رونمایی شارپ از Aquos R3 با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز و دو بریدگی نمایشگر

در دورانی که بسیاری از کاربران دل خوشی از بریدگی نمایشگر ندارد و شرکت های مختلف با دوربین جهنده، ساختار کشویی و سلفی زیر پنل به دنبال حذف این زائده هستند، شارپ راه دیگری را ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۶:۰۰

در دورانی که بسیاری از کاربران دل خوشی از بریدگی نمایشگر ندارد و شرکت های مختلف با دوربین جهنده، ساختار کشویی و سلفی زیر پنل به دنبال حذف این زائده هستند، شارپ راه دیگری را در پیش گرفته و پرچمدار قدرتمند و جدیدش را با دو بریدگی معرفی کرده است.

پاییز گذشته شارپ از گوشی Aquos R2 کامپکت به عنوان نخستین گوشی هوشمند دنیا با دو بریدگی نمایشگر رونمایی کرد و پرچمدار Aquos R3 دومین محصول با این ویژگی محسوب می شود.

این گوشی که Aquos R3 نام دارد میزبان نمایشگر ۶.۲ اینچی با رزولوشن ۲۱۳۰ در ۱۴۴۰ پیکسل و پنل Pro IGZO است که نرخ رفرش فوق العاده ۱۲۰ هرتزی را به ارمغان می آورد. این پنل که با HDR10 هم سازگاری دارد دارای دو بریدگی در بالا و پایین است که به ترتیب دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و کلید هوم را در خود جای داده اند.

پرچمدار جدید شارپ به چیپست قدرتمند اسنپدراگون ۸۵۵، ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده که توانایی پردازش رندرهای گرافیکی سنگین را به راحتی دارد.

دوربین اصلی Aquos R3 دوگانه است و در پیکربندی عمودی آن سنسور ۲۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.4 و زاویه دید ۱۲۵ درجه ای و حسگر ۱۲.۲ مگاپیکسلی با اپرچر f/1.7 کنار هم قرار گرفته اند. این دوربین به واسطه هوش مصنوعی از قابلیت هایی نظیر AI Live Story و AI Live Shutter نیز بهره می برد.

از ویژگی های دیگر می توان به باتری ۳۲۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ بی سیم ۱۱ واتی Qi و اندروید پای اشاره کرد. با توجه به سخت افزار و ابعاد نمایشگر به نظر این میزان باتری چندان عملکرد مطلوبی نخواهد داشت. کمپانی سازنده هنوز به قیمت و تاریخ معرفی Aquos R3 اشاره نکرده است.

 

تماشا کنید: مدل اولیه گوشی تاشوی شارپ 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی