ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ایرفون
تکنولوژی

ایرفون Bullets Wireless 2 وان پلاس معرفی شد

ایرفون جدید  Bullets Wireless 2 شرکت وان پلاس که در کنار اسمارت فون پرچمدار این شرکت یعنی  OnePlus 7 Pro معرفی شد، قیمت بالاتری داشته اما در عوض راحتی سری اصلی را افزایش داده است. قیمت این ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۰۹:۳۵

ایرفون جدید  Bullets Wireless 2 شرکت وان پلاس که در کنار اسمارت فون پرچمدار این شرکت یعنی  OnePlus 7 Pro معرفی شد، قیمت بالاتری داشته اما در عوض راحتی سری اصلی را افزایش داده است.

قیمت این محصول از 69 به 99 دلار افزایش پیدا کرده اما در عوض برای ایربادهای آن، شکل دایره ای تری در نظر گرفته شده تا کاربر با آن بیشتر احساس راحتی کند.

کیفیت فنی این هم محصول هم مناسب به نظر می رسد و بر اساس بررسی های انجام شده صدای آن رسا و درگیر کننده است. ایربادها به راحتی در گوش قرار گرفته و از گوش در نمی آیند. علاوه بر این وزن ماژول های باتری که روی شانه کاربر قرار می گیرد توزیع خوبی داشته و سنگینی نمی کند.

ایرفون

داخل هر ایرباد دو عدد آرمیچر متوازن Knowles برای پوشش فرکانس های زیر و میانه قرار داده شده که با یک محرک داینامیک، فرکانس های بم را نیز پوشش می دهد. وان پلاس استاندارد شارژ سریع Warp Charge را نیز برای این ایرفون در نظر گرفته که با 10 دقیقه شارژ امکان پخش 10 ساعت موسیقی را  برای کاربر فراهم می کند. وان پلاس قول داده که در صورت شارژ کامل باتری می توان 14 ساعت موسیقی گوش داد.

ایرفون جدید وان پلاس از بلوتوث 5 و AptX HD پشتیبانی می کند که به منظور ارتباط پایدارتر با دستگاه اصلی، برای آن فراهم شده است. همچنین قابلیت اتصال سریع با دستگاه های وان پلاس و سایر ایرفون ها نیز در این مدل در نظر گرفته شده است.

با این اوصاف به نظر می رسد که افزایش قیمت ایرفون های جدید وان پلاس نسبت به امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می دهند مناسب به نظر برسد.

البته در آن طرف نک بادهای (هدفون های گردنی) 99 دلاری  FreeLace هواوی هم می توانند رقیب جدی برای این ایرفون ها به حساب بیایند.

اگر قصد خرید گوشی وان پلاس پرو 7 را دارید و می خواهید آن را با یک ایر فون مناسب همراه کنید، قطعا Bullets Wireless 2 می تواند انتخاب مناسبی باشد. اما برای افرادی که خارج از دایره  کاربران محصولات وان پلاس قرار دارند استفاده از ایرفون FreeLace گزینه بهتری به نظر می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی