ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ماوس گیمینگ
تکنولوژی

اچ‌پی از ماوس گیمینگ بی‌سیم Omen Photon رونمایی کرد

با وجود تنوع در ماوس‌‌های گیمینگ، احتمال نادیده گرفته شدن و غفلت از برخی محصولات وجود دارد. با این حال ماوس گیمینگ بی سیم HP به نام Omen Photon توجهات را به خود جلب می‌کند. این ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۰

با وجود تنوع در ماوس‌‌های گیمینگ، احتمال نادیده گرفته شدن و غفلت از برخی محصولات وجود دارد. با این حال ماوس گیمینگ بی سیم HP به نام Omen Photon توجهات را به خود جلب می‌کند.

این ماوس گیمینگ 130 دلاری با استفاده از سوییچ ‌های مکانیکی-نوری می تواند سرعت پاسخگویی کلیکی برابر 0.2 میلی‌ثانیه داشته باشد. بر اساس ادعاهای HP این مقدار 3 برابر سریعتر از سوییچ های معمولی مکانیکی در دیگر ماوس‌هاست.

برای کلیک‌های این ماوس محورهای لولایی درنظر گرفته شده تا فارغ از نوع در دست گرفته شدن توسط کاربر ( با کف دست، پنجه یا با نوک انگشتان)، عملکرد کلیک یکسان بماند. با این‌حال برای شخصی‌سازی بهتر، محل‌های استراحت مغناطیسی قابل جداسازی نیز برای کلید‌های جانبی در نظر گرفته شده است.

ماوس گیمینگ

این ماوس در مجموع 11 کلید قابل برنامه‌ریزی داشته و می توان DPI آن را از محدوده 100 تا 16000 تنظیم کرد.

شرکت HP درباره این ماوس گیمینگ ادعا کرده که تکنولوژی بی سیم 2.4 گیگاهرتز آن می‌تواند مثل ماوس‌های باسیم عمل کند و این مساله در کنار 50 ساعت شارژدهی، مشکلی در استفاده از Photon به جا نخواهد گذاشت. این ماوس با شارژر بی‌سیم Qi قابل شارژ است.

به همراه این ماوس یک پد Omen Outpost هم قابل خریداری است که علاوه بر کاربرد به عنوان یک پد معمولی، یک Qi شارژر هم هست و می‌تواند Photon را در هنگام بازی ظرف 2.5 ساعت به صورت کامل شارژ کند. یک پورت USB-A هم برای این ماوس درنظر گرفته شده تا کاربر بتواند آن را با آداپتور بی‌سیم شارژ کند.

پد و ماوس چراغ‌های LED قابل تنظیم دارند که می‌شود آن‌ها را با نرم افزار  Omen Command Center به دلخواه تنظیم کرد.

این ماوس و ماوس‌پد همزمان عرضه خواهند شد اما فعلا برنامه‌ای برای باندل کردن آن‌ها با هم وجود ندارد و به نظر می‌رسد گیمرها باید این دو محصول را جداگانه خریداری کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Saeed Nouroozi
    Saeed Nouroozi | ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸

    دیجیاتو داغ دلمونو تازه نکن
    کجا پول خریدش، من اون موقعها زیاد وقت گیم نداشتم به یه موس ۷۰ ۸۰ تومنی ویه کیبورد بک لایت دار معمولی راضی شدم، تا ۱ سال پیش بین ۱۵۰ تا ۳۰۰ بهترین موس و کیبوردای مکانیکی rgb رو میتونستی بخری الان باید حسرتش به دلمون بمونه
    کجا پول که ۲ میلیون بدی به یه موس گیمینگ

مطالب پیشنهادی