ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تاکسی‌های آنلاین
تکنولوژی

جاویدنیا در بازدید از تپسی: تاکسی‌های آنلاین جزئی از زندگی مردم شده‌اند

معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی، در بازدید از شرکت تپ‌سی، با اشاره به توسعه فرهنگ استفاده از تاکسی‌های اینترنتی در کشورمان، تاکید کرد که این کسب و کار دوران گذار خود را ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۸:۵۵

معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی، در بازدید از شرکت تپ‌سی، با اشاره به توسعه فرهنگ استفاده از تاکسی‌های اینترنتی در کشورمان، تاکید کرد که این کسب و کار دوران گذار خود را در کشورمان طی کرده و اکنون به بخشی از زندگی مردم تبدیل شده است.

«جواد جاویدنیا» عدم وابستگی تپسی به خارج از کشور را یکی از نقاط قوت این شرکت دانست و اذعان داشت که رشد بیشتر شرکت‌های ایرانی از اهداف عالی کشور باید باشد. مدیرعامل تپ‌سی در این بازدید ضمن تشکر از دادستانی به خاطر حمایت‌های اخیر او از تاکشی‌های آنلاین اعلام کرد که نامه دادستانی کشور و حمایت از فعالیت سامانه‌های هوشمند حمل و نقل در سراسر ایران به آنها کمک کرده که نگرانی پلمپ شدن دفاتر را دیگر نداشته باشند.

تاکسی‌های آنلاین

«میلاد منشی‌پور» همچنین با اشاره به اهمیت سفر برای مسافران اقدامات تپسی‌ را برای معاون دادستان کشور تشریح کرد:

«این شرکت سرمایه‌گذاری زیادی برای امنیت سفر انجام داده و خود را در این بخش نسبت به سایر تاکسی‌های آنلاین متمایز کرده است.  بسته امنیتی تپ‌سی، ویژگی‌های منحصربه‌فردی ارائه می‌دهد که تهدید‌های احتمالی هنگام سفر را به حداقل می‌رساند. به عنوان مثال «تماس اضطراری با واحد امنیت» یا SOS، راهکاری است که تیم تکنولوژی تپ‌سی برای هر دو بخش از کاربران خود، هم مسافر و هم راننده، فراهم کرده است. با استفاده از این راهکار در اپلیکیشن تپ‌سی، اگر مسافر یا سفیر هنگام سفر، به هر دلیلی احساس خطر کند، می‌تواند گزینه «ارسال پیام اضطراری به واحد امنیت» را لمس کرده و به تیم امنیت تپ‌سی درخواست کمک بفرستد. در این صورت تیم امنیت، ظرف 2 دقیقه شرایط را بررسی می‌کنند و با شناسایی موقعیت مکانی، در صورت نیاز با پلیس، اورژانس یا سایر نهاد‌های مرتبط تماس می‌گیرند.»

تاکسی‌های آنلاین

مدیرعامل تپسی امکان پایش مستمر حرکت خودرو‌های این شرکت و گزارش سریع هرگونه حرکت مشکوک و خارج از برنامه نیز بخش دیگری از کار تپ‌سی در حوزه تامین امنیت مسافر و سفیر دانست و به همکاری پلیس اماکن و تپسی برای تایید صلاحیت رانندگان اشاره کرد:

«با کمک پلیس اماکن، امکان تائید صلاحیت رانندگان و نداشتن سابقه کیفری مؤثر آن‌ها به‌صورت آنلاین ایجاد شده است و بر اساس این همکاری، پلیس به‌صورت آنلاین، صلاحیت افراد متقاضی همکاری با تپ‌سی را بررسی و ظرف 48 ساعت نتیجه را اعلام می‌کند.»

در بخش دیگری از این بازدید، «حمید مهینی»، معاون تکنولوژی شرکت تپ‌سی، ضمن مرور تجربه اخیر این شرکت در حوزه امنیت داده، اقدامات تپ‌سی برای ارتقای این بخش را تشریح کرد.  به گفته‌ی مهینی سرمایه‌گذاری بیشتر در حوزه امنیت شبکه و زیرساخت، نهادینه کردن فرهنگ امنیت در شرکت و ایجاد اطمینان از امن بودن محصول از طریق انجام منظم و مداوم تست نفوذ، برنامه‌نویسی امن و شناسایی آسیب پذیری‌ها بخشی از این اقدامات است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی