ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

حمید فتاحی مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت شد

امروز (۲۸ اردیبهشت ۹۸) وزیر ارتباطات در حکمی «حمید فتاحی» را به عنوان مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب کرد. فتاحی که پیش از این رییس هیات‌ مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت و معاون «محمدجواد آذری جهرمی» ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۲۰:۴۲

امروز (۲۸ اردیبهشت ۹۸) وزیر ارتباطات در حکمی «حمید فتاحی» را به عنوان مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب کرد. فتاحی که پیش از این رییس هیات‌ مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت و معاون «محمدجواد آذری جهرمی» بود، حالا جایگزین «صادق عباسی شاهکوه» می‌شود که از آبان ۱۳۹۶ مدیریت زیرساخت را بر عهده داشت.

به گزارش روابط عمومی وزارت ارتباطات، آذری جهرمی در حکم دیگری، با قدردانی از تلاش‌های عباسی شاهکوه در طول تصدی مسئولیت مدیرعاملی شرکت ارتباطات زیرساخت، او را به‌ عنوان عضو غیرموظف هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت و نیز رئیس دانشکده علمی و کاربردی پست و مخابرات منصوب کرد.

اما این تنها تغییر و تحول در وزارت ارتباطات نبود. صبح امروز نیز «رضا باقری اصل» با حکم رییس جمهور به‌ عنوان دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات منصوب شد. باقری اصل پیش‌از این به‌عنوان عضو هیئت عامل سازمان فناوری اطلاعات، مسئولیت راهبری دولت الکترونیکی را بر عهده داشت.

آذری جهرمی در حکم دیگری، «بهزاد اکبری»، عضو سابق هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت را جایگزین باقری اصل کرده و حالا اکبری، عضو هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران است.

وزیر ارتباطات از سوی دیگر، «وحید یزدانیان» را به ‌عنوان رئیس پژوهشگاه فناوری اطلاعات (مرکز تحقیقات مخابرات) منصوب کرده است. یزدانیان پیش‌ از این رئیس دانشکده علمی و کاربردی پست و مخابرات بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی