ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ گودزیلا هم طرف پابجی موبایل را گرفت

چرا فورتنایت همه کراس‌آورها با فیلم‌ها را داشته باشد؟ در چند هفته گذشته فورتنایت دو کراس‌آور با اونجرز: پایان بازی و جان ویک ۳ برگزار کرد و ظاهرا برای دفعه بعدی، دیگر نوبت پابجی موبایل ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۳ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۰

چرا فورتنایت همه کراس‌آورها با فیلم‌ها را داشته باشد؟ در چند هفته گذشته فورتنایت دو کراس‌آور با اونجرز: پایان بازی و جان ویک ۳ برگزار کرد و ظاهرا برای دفعه بعدی، دیگر نوبت پابجی موبایل رسیده تا دنیای خشنش را با فیلمی هالیوودی ترکیب کند. تنسنت اطلاعات زیادی از این همکاری لو نداده و فقط گفته که بازیکن‌ها می‌توانند یک سری نکات مرتبط با گودزیلا را در بازی پیدا کنند.

در کراس‌آورها سازنده ویژگی‌های جدیدی متناسب با محتویات فیلم یا بازی انتخاب شده به آثارشان اضافه می‌کنند. مثلا در کراس‌آور اونجرز و فورتنایت، اسلحه‌های گروه انتقام جویان به بازی اضافه شد و بازیکن‌ها می‌توانستند در نبردهایی با همین سلاح‌ها به جنگ با بقیه بروند. نکته اینجاست هیچ حدسی نمی‌توان زد که گودزیلا چگونه می‌خواهد در پابجی موبایل حضور پیدا کند.

بازیکن‌ها می‌توانند تبدیل به گودزیلا بشوند؟ این شخصیت به عنوان یک کاراکتر منفی اضافه می‌شود و باید با او بجنگید؟ یا تغییرات فقط ظاهری هستند و محدود به لباس‌ها و اسلحه‌ها می‌شوند؟ قسمت جدید گودزیلا که Godzilla: King of the Monsters نام دارد، هفته دیگر اکران خواهد شد و با این حساب کراس‌آور فیلم با پابجی موبایل آن‌قدر دور نخواهد بود.

تا بحث تنسنت داغ است، این نکته را اضافه کنم که گزارشات نشان می‌دهند این کمپانی در همکاری با استودیوی Riot Games برنامه دارد تا پورت رسمی موبایل لیگ آو لجندز (League of Legends) را بسازد. League of Legends که سبکی شبیه به دوتا (DOTA) دارد، یکی از محبوب‌ترین بازی‌های جهان است و انتشارش روی موبایل مشخصا سود زیادی را نصیب سازندگانش می‌کند.

ماریو کارت تور
این هم اولین تصاویر از ماریو کارت تور؛ بازخوردها نسبت به بتای خصوصی نسبتا مثبت بوده و نسخه موبایل شباهت زیادی به نسخه کنسولی دارد. با این وجود به نظر می‌رسد که پرداخت‌های درون برنامه تاثیر زیادی روی تجربه مخاطب می‌گذارند.

با این حال نکته اینجاست تنسنت عنوانی مشابه با نام Arena of Valor را در کارنامه دارد. از همان ابتدای معرفی از Arena of Valor به عنوان جایگزین League of Legends روی موبایل یاد می‌شد و اتفاقا همین مسئله هم باعث شد تا Arena of Valor به محبوبیت عجیب و غریبی در جهان و به‌خصوص کشور چین دست پیدا کند.

با این حال به‌نظر می‌رسد که Riot Games بر سر شباهت‌های زیاد این بازی و League of Legends، با تنسنت مشکل پیدا کرده و در نتیجه این اتفاق دو کمپانی به توافق می‌رسند تا پورت رسمی League of Legends را روی موبایل بسازند. باید دید با انتشار نسخه موبایل League of Legends چه اتفاقی برای Arena of Valor می‌افتد.

Godzilla Defense Force

بازی گودزیلا

  • بازی آنلاین است

تا زمانی که رویداد گودزیلای پابجی موبایل برگزار شود، طرفداران این شخصیت می‌توانند وقت‌شان را با Godzilla Defense Force بگذرانند. بازی که شباهت ظاهری زیادی به نسخه ژاپنی فیلم دارد، اکشنی Idle Games است؛ هر مرحله هیولاهای مختلف و عظیم‌الجثه به شهر حمله کرده و با ضربه‌های متعدد روی صفحه لمسی می‌توانید سرباز بسازید تا آن‌ها از منطقه دفاع کنند. در این میان نیز با ارتقا ساختمان‌ها به نیروهای قدرتمندتر دست پیدا خواهید کرد.

Godzilla Defense Force

Godzilla Defense Force

سازنده: NEXON Company قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 230.2 / 90.35 مگابایت زبان:

Evolution 2: Battle for Utopia

  • بازی آنلاین است

Evolution 2 نسخه سریع‌تر و کمتر استراتژی محور بازی‌های کاور محور است در اینجا بیشتر از اینکه پشت سنگرها پنهان شوید و در فرصت مناسب تیراندازی کنید، باید حرکت کرده و با دشمنان بجنگید؛ سازنده با کمرنگ‌تر کردن نقش سنگرها و افزایش بخش اکشن توانسته تجربه‌ای متفاوت‌تر به وجود بیاورد.

مشابه خیلی از شوترهای موبایلی، بازی داستان حمله هیولاها را روایت می‌کند. البته این بار در یک سیاره فضایی و به عنوان عضو سازمانی باید به مقابله با آن‌ها بپردازید. Evolution 2 در هر مرحله کاربر را روبه‌رو همین شخصیت‌های منفی قرار می‌دهد؛ می‌جنگید و وقتی همه دشمنان از بین رفتند به مرحله بعدی می‌روید. این روند نیز تا پایان ادامه پیدا می‌کند.

Evolution 2: Battle for Utopia

Evolution 2: Battle for Utopia

سازنده: My.com B.V قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 700 / 392 مگابایت زبان:

Angry Birds POP 2: Bubble Shooter

  • بازی آفلاین است

شاید Angry Birds POP 2 به اندازه نسخه‌های اولیه پرندگان خشمگین خلاقانه نباشد اما برای کسانی که فقط دنبال یک اثر سرگرم‌کننده هستند، بازی می‌تواند گزینه خوبی به‌حساب بیاید. در این بازی هر مرحله تعدادی گوی رنگی به بازیکن داده می‌شود و باید با پرتاب آن‌ها به سمت حباب‌های مشابه بالای صفحه، حباب‌ها را ترکانده و پرندگان را نجات بدهید. قسمت قبلی با بیش از ۱۰ میلیون دانلود یکی از آثار موفق گوشی بود و باید ببینیم Angry Birds POP 2 با چه اقبالی روبه‌رو می‌شود.

Angry Birds POP 2: Bubble Shooter

Angry Birds POP 2: Bubble Shooter

سازنده: Rovio Entertainment قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 255.3 / 87.59 مگابایت زبان:

The Gardens Between

  • بازی آفلاین است

متاسفانه بهترین بازی هفته باز در انحصار iOS است. The Gardens Between داستان دو دوست را روایت می‌کند که طی اتفاقی به جزیره‌های رویایی قدم می‌گذارند. جزیره‌هایی که پر شده از خاطرات دوران کودکی‌شان است. در این مسیر بازیکن وظیفه دارد به آن‌ها کمک کرده و معماهای بازی را حل کند. The Gardens Between به‌خاطر طراحی هنری زیبا و معماهایش با تحسین منتقدان مواجه شده و با وجود اینکه با اثری پولی طرف هستیم اما استقبال دارندگان آی‌دیوایس‌ها تا اینجا خیلی خوب بوده است.

The Gardens Between

The Gardens Between

سازنده: The Voxel Agents قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 747.4 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • mahdi_asdn
    mahdi_asdn | ۳ خرداد ۱۳۹۸

    تو پابجی پایین منطقه میلیتاری بیس. کنار ساحل. ی رد پا بزرگ از گودزیلاس. همینطور در مواقع بارونی یا مه. دقیق نمیدونم. صدای گودزیلا ب گوش میرسه

    • Malek Mohammadi
      Malek Mohammadi | ۴ خرداد ۱۳۹۸

      اره داداش زیاد دیدم آیدی میدم منو ادد کن MOHAMMADEVIL

  • ahadm ۸۸۸۸
    ahadm ۸۸۸۸ | ۳ خرداد ۱۳۹۸

    تنها نکنه مثبت اپل و ای او اس همین انتشار بهترین بازی ها براش هست
    کاش مثل لیمبو ..اینساید هم واسه اندروید منتشر بشه ..بقیه بازی ها رو نخواستیم

  • Mamad Shafi
    Mamad Shafi | ۳ خرداد ۱۳۹۸

    دوباره بهترین بازی هفته انحصاری هست ??

مطالب پیشنهادی