ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ردمی 7A
تکنولوژی

ردمی 7A معرفی شد؛ گوشی اقتصادی با باتری قدرتمند

گوشی اقتصادی ردمی 7A به عنوان جایگزینی برای مدل 6A با چیپست اسنپدراگون 439 معرفی شد. ردمی 7A از نمایشگر 5.45 اینچی با رزولوشن +HD (یا به عبارتی 720 در 1440 پیکسل) با نسبت 18 ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۳ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۰

گوشی اقتصادی ردمی 7A به عنوان جایگزینی برای مدل 6A با چیپست اسنپدراگون 439 معرفی شد.

ردمی 7A از نمایشگر 5.45 اینچی با رزولوشن +HD (یا به عبارتی 720 در 1440 پیکسل) با نسبت 18 به 9 بهره می برد و در طراحی آن خبری از بردیگی نمایشگر نیست. البته لبه های نمایشگر اندکی خمیده هستند تا کمی ظاهر مدرن تری به این گوشی اقتصادی بدهند.

در کنار چیپست اقتصادی اسنپدراگون، دو ترکیب رم و حافظه داخلی قابل انتخاب است: 2/16 و 3/32 گیگابایت. علاوه بر این ردمی 7A به درگاه میکرو اس دی مجهز شده و می توان تا 256 گیگابایت حافظه داخلی به آن اضافه کرد. دوربین اصلی، تکی و 13 مگاپیکسلی است که به سیستم فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص فاز مجهز شده است. دوربین سلفی هم تصاویر 5 مگاپیکسلی ثبت می کند.

ردمی 7A

یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی نیروی مورد نیاز جدیدترین محصول ردمی را فراهم می کند. با توجه به چیپست کم مصرف و ابعاد نه چندان بزرگ نمایشگر به نظر می رسد شارژدهی باتری مناسب و شاید برتر از بسیاری از رقبا باشد. ردمی 7A همچنین گواهینامه P2i را به همراه دارد که خبر از مقاومت نسبی گوشی در برابر نفوذ آب و رطوبت می دهد. از دیگر خصوصیات ردمی 7A می توان به بهره مندی از درگاه 3.5 میلی متری هدفون و اندروید 9.0 اشاره کرد.

ردمی 7A در رنگ های آبی و مشکی روانه بازار می شود و هنوز قیمت و زمان عرضه آن اعلام نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی