ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Sign in with Apple
تکنولوژی

اپل از سرویس Sign in with Apple رونمایی کرد

بسیاری از برنامه ها به کاربران این اجازه می دهند که ثبت نامشان را به وسیله اکانت یکی از شبکه های اجتماعی یا گوگل انجام دهند. نکته منفی ماجرا اینجاست که این روش اطلاعات زیادی ...

پویا حامدی
نوشته شده توسط پویا حامدی | ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ | ۲۲:۴۴

بسیاری از برنامه ها به کاربران این اجازه می دهند که ثبت نامشان را به وسیله اکانت یکی از شبکه های اجتماعی یا گوگل انجام دهند. نکته منفی ماجرا اینجاست که این روش اطلاعات زیادی به شرکت سازنده برنامه می دهد و در برخی موارد کمپانی تایید کننده می تواند کاربران را ردیابی کند.

اپل برای هر برنامه ایمیلی مخصوص می سازد و پیام را برای کاربر فوروارد می کند

اپل در iOS 13 سیستمی به نام Sign in with Apple معرفی کرده که از این طریق ثبت نام کاربران در برنامه ها بدون دادن هیچ اطلاعات اضافه ای انجام می گیرد، و برخلاف ثبت نام با فیس بوک که بسیاری بخش ها را خود پر می کند، به کاربر این امکان را می دهد که هر اندازه اطلاعات که مایل است با برنامه مورد نظر به اشتراک بگذارد.

امکان دیگری که سرویس Sign in with Apple برای کاربران فراهم می کند پنهان کردن ایمیل اصلی کاربران است. به این صورت که کاربران می توانند در برنامه از ایمیل اصلی یا یک آدرس نامشخص استفاده کنند. اپل در حالت دوم برای کاربران ایمیلی مختص هر برنامه می سازد که به وسیله آن پیام های برنامه را به ایمیل اصلی مشتریان فوروارد می کند.

از آنجایی که ایمیل ها مخصوص هر برنامه ساخته می شود کاربران این امکان را دارند که آدرس را مسدود کرده و ایمیل های ناخواسته دریافت نکنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی