ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ست
تکنولوژی

پرداخت هزینه عوارضی آزادراه‌ها با اپلیکیشن «ست» بانک تجارت ممکن شد

همه ما حداقل یکبار در صف طولانی پرداخت عوارض آزادراه معطل شده‌ایم، و همان لحظه خودروهایی را دیده‌ایم که به سرعت و بدون ترمز از عوارضی رد می‌شوند. فکر می‌کنید این خودروها عوارض را چطور ...

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۸:۳۰

همه ما حداقل یکبار در صف طولانی پرداخت عوارض آزادراه معطل شده‌ایم، و همان لحظه خودروهایی را دیده‌ایم که به سرعت و بدون ترمز از عوارضی رد می‌شوند. فکر می‌کنید این خودروها عوارض را چطور پرداخت می‌کنند؟ خوشبختانه بانک تجارت این مشکل را حل و امکان پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراه‌ها را فراهم کرده؛ با سرعتی بسیار بالا و به آسانی نصب یک اپلیکیشن موبایل.

اپلیکیشن «سِت» بانک تجارت به تازگی این امکان را فراهم کرده. با نصب «سِت» دیگر احتیاجی به پرداخت عوارض نقدی نخواهید داشت و می‌توانید انجام این کار را به طور اتوماتیک به اپلیکیشن بسپارید.

برای انجام این کار باید اپلیکیشن «سِت» را در گوشی اندرویدی خود نصب کرده و وارد قسمت عوارض آزادراه شوید. اینجا گزینه‌ای برای افزودن خودرو می‌بینید که با اشاره روی آن اطلاعاتی مثل شماره پلاک خودرو و VIN و ... درخواست می‌شود. با وارد کردن این اطلاعات و شناساندن خودرو به سامانه پیمان از این پس می‌توانید پرداخت عوارض را بدون توقف در عوارضی‌ها و به صورت الکترونیکی انجام دهید.

ست

در بخش عوارض آزادراه اپلیکیشن بخشی به نام «استعلام» وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید میزان عوارضی که به شما تعلق گرفته را مشاهده کرده و فرآیند پرداخت را انجام بدهید. البته در صورت شارژ کیف پول در «سِت» این هزینه به طور خودکار از شما کسر خواهد شد. اپلیکیشن همچنین امکانی برایتان فراهم کرده که پس از هر پرداخت گزارش مربوط به آن را هم مشاهده نمایید.

«سِت» (مخفف سیمرغ تجارت) در واقع یک اپلیکیشن کیف پول همراه است که امکان نقل و انتقال پول میان افراد را فراهم می‌کند که پرداخت هزینه عوارضی آزادراه‌ها صرفا یکی از خدماتش به حساب می‌آید. پرداخت و دریافت از طریق NFC، QR کد و کد پذیرندگی، انتقال از طریق شماره موبایل و ارسال مبلغ بدون کسر کارمزد از دیگر مزایایی هستند که با دانلود این اپ بدست می‌آورید. 

اپلیکیشن در حال حاضر برای پلتفرم اندروید منتشر شده و برای دانلود آن می‌توانید همین حالا به وبسایت سیمرغ تجارت مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی