ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپل ARKit 3 را با ابزارهای جدید واقعیت افزوده معرفی کرد

اپل از دو دوره قبلی WWDC برای نمایش ابتکارات جدیدش در زمینه واقعیت افزوده استفاده کرد. کیت‌های توسعه نرم‌افزاری  ARKit و ARKit 2.0 برای iOS در دروه‌های قبل معرفی شدند و حالا در WWDC 2019 نوبت به ARKit 3، RealityKit و Reality ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ | ۰۰:۲۴

اپل از دو دوره قبلی WWDC برای نمایش ابتکارات جدیدش در زمینه واقعیت افزوده استفاده کرد. کیت‌های توسعه نرم‌افزاری  ARKit و ARKit 2.0 برای iOS در دروه‌های قبل معرفی شدند و حالا در WWDC 2019 نوبت به ARKit 3، RealityKit و Reality Composer رسیده که یک کلکسیون ابزار برای ساده کردن توسعه در زمینه واقعیت افزوده هستند.

این ابزار از رندر photorealistic، افکت‌های دوربین و محیطی جدید، انیمیشن‌های بیشتر و افکت‌‌های ویدیویی و صوتی اضافه پشتیبانی می‌کند. Reality Composer به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد که با پشتیبانی کامل واقعیت افزوده صحنه‌های قابل تعامل بسازند که هم روی XCode و هم iOS قابل استفاده باشد.

ARKit هم از قابلیت مشاهده آنی و اتوماتیک جمعیت از دید دوربین میزبان پشتیبانی می کند و motion capture همزمان را با استفاده از دوربین و بدون نیاز به سنسورهای متداول ممکن می‌سازد.

علاوه بر این‌ها شرکت Mojang سازنده بازی Minecraft نیز برای نمایش نسخه واقعیت افزوده این بازی به نام Minecraft Earth به روی صحنه آمد. این بازی قرار است تابستان امسال عرضه شود که پیش از تاریخ وعده داده شده برای عرضه ARKit 3، RealityKit و Reality Composer است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی