ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ مرگ تا سپیده دم

چند روز پیش که برای مقاله «بهترین بازی‌های اندرویدی که در گوگل پلی حضور ندارند» دنبال بازی بودم، به نکته جالب و عجیبی برخورد کردم؛ بازی SKY در لیست آثار مورد انتظار فروشگاه چینی TapTap ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۰

چند روز پیش که برای مقاله «بهترین بازی‌های اندرویدی که در گوگل پلی حضور ندارند» دنبال بازی بودم، به نکته جالب و عجیبی برخورد کردم؛ بازی SKY در لیست آثار مورد انتظار فروشگاه چینی TapTap قرار گرفته و وظیفه انتشار آن را هم کمپانی NetEase، ناشر بازی‌های  Rules of Survival و LifeAfter، به‌عهده دارد.

معرفی SKY در رویداد رونمایی از آیفون‌های ۲۰۱۷ یکی از مهمترین اتفاقات همان سال موبایل گیمینگ بود، آن هم به خاطر تیمی که پشت ساخت بازی قرار داشت: Thatgamecompany. این توسعه‌دهنده با ساخت جورنی (Journey) توانست در سال بازگشت هیلو به صنعت بازی‌های ویدیویی و انتشار آخرین قسمت از سه‌گانه مس افکت، جلوتر از آن‌ها دومین اثر تحسین شده ۲۰۱۳ لقب بگیرد.

Thatgamecompany کار بزرگ و باورنکردنی انجام داد و به‌همین خاطر حضور این استودیو در رویداد اپل خیلی‌ها را غافل‌گیر کرد. اگرچه جزییاتی از قرارداد بین سازنده با دو کمپانی NetEase و اپل در دسترس نیست و بنابراین هرچیزی امکان دارد اما اختصاص یک صفحه برای نسخه اندروید نشان می‌دهد که بازی به دیگر سیستم عامل تلفن‌های هوشمند هم می‌آید.

SKY فعلا به‌صورت محدود در اپ استور منتشر شده و همچنان خبری از عرضه جهانی این اثر مورد انتظار نیست. اما از ساخته Thatgamecompany که بگذریم، به دومین خبر مهم هفته می‌رسیم؛ بالاخره نسخه موبایل Dead by Daylight تایید شد تا لیست بازی‌هایِ چند نفره محبوبِ راه یافته به تلفن‌های هوشمند کامل‌تر شود.

Dead by Daylight یکی از موفق‌ترین بازی‌های ترسناک چند سال اخیر است و به‌خاطر ایده جالبش بازیکن‌های زیادی را سبمت خودش کشاند؛ در بازی چهار نفر نقش بازمانده را داشته و یک بازیکن به عنوان شکارچی وارد میدان شود. حالا بازمانده‌ها باید سعی کنند از محیط فرار کرده و شکارچی نیز وظیفه دارد تا آن‌ها را بکشد.

جالب اینجاست همین الان هم عنوانی کاملا شبیه به Dead by Daylight در فروشگاه‌های اپلیکیشن وجود دارد و اتفاقا با استقبال بازیکن‌ها مواجه شده است؛ Identity V را می‌گویم که سال گذشته توسط NetEase انتشار یافت. برای جمع‌بندی مقدمه هفت سنگ امروز، بد نیست این نکته را اضافه کنم که در iOS 13 آیفون‌ها به صورت رسمی از کنترلرهای پلی استیشن ۴ و ایکس باکس پشتیبانی می‌کنند.

Rolling Dream

رولینگ اسکای 2 اندروید

  • بازی آفلاین است

ادامه رولینگ اسکای به عجیب‌ترین شکل ممکن برای اندروید منتشر شد. ناشر دیگر Cheetah Games نیست و از طرفی برخلاف نسخه iOS که رولینگ اسکای ۲ نام دارد، بازی با اسم رولینگ دریم (Rolling Dream) در فروشگاه گوگل پلی انتشار یافته است. هر چه که هست، بازی بالاخره اینجاست و حالا دارندگان دیوایس‌های اندرویدی می‌توانند آن را تجربه کنند.

تک تک ثانیه‌های رولینگ اسکای ۲ شبیه به زیباترین رویاهایی هستند که تاکنون در قالب رسانه‌های تصویری دیده‌ایم

بازی از دیدگاه گیم‌پلی به نسخه اصلی وفادار باقی مانده، کنترل شخصیتی به بازیکن داده می‌شود و تنها باید او را به خط پایان برساند؛ کاراکتر بازی خودش حرکت می‌کند و در قسمت پایینی صفحه لمسی، باید دست خود را به سمت چپ یا راست بکشید تا جهت دویدنش را عوض کند و به موانع برنخورد.

برای دانلود نسخه اندروید بازی، اگر از طریق گوگل پلی موفق نشدید، می‌توانید از فروشگاه Apkpure کمک بگیرید؛ اپلیکیشن برنامه را باز کرده، نام ناشر (FunsTime) را بنویسید و در لیست بازی‌های نمایش داده رولینگ دریم را دانلود کنید.

Rolling Dream

Rolling Dream

سازنده: FunsTime قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 246.8 / 97.08 مگابایت زبان:

Fury Survivor: Pixel Z

  • بازی آنلاین است

در Fury Survivor شخصیت اصلی آن‌قدر عصبی است که جای انسان‌ها، دل‌تان باید به حال زامبی‌ها بسوزد؛ بازی هیچ رحمی به زامبی‌هایش ندارد و با دادن اسلحه‌ها و قدرت‌های زیاد، مخاطب را ترغیب می‌کند تا حمام خونی که به راه انداخته را هر لحظه بزرگ‌تر کند. Fury Survivor اکشنی ایزومتریک با چاشنی سبک بقا است.

با آنالوگ شناور سمت چپ صفحه شخصیت اصلی را حرکت می‌دهید و با استفاده از سه اسلحه‌ای که می‌توانید با خودتان حمل کنید باید با زامبی‌ها و موجودات عجیب و غریب بازی بجنگید. در این میان قابلیت ساخت تجهیزات مختلف با آیتم‌های اولیه و ارتقا شخصیت اصلی هم وجود دارد.

Fury Survivor: Pixel Z

Fury Survivor: Pixel Z

سازنده: Leiting Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1300 / 141.74 مگابایت زبان:

Breaking Bad: Criminal Elements

  • بازی آنلاین است

یک هفته دیگر و یک بازی الهام گرفته از فیلم/سریال‌های محبوب که کلیشه‌ها از سر و رویش می‌بارد؛ Breaking Bad: Criminal Elements اثری استراتژی بوده و در آن بازیکن باید به دو کاراکتر والتر وایت و جسی پینکمن کمک کند تا آزمایشگاه خود را بزرگ‌تر کنند، جنس‌های بهتری بسازند و با استخدام سرباز مراقب حمله بقیه باشند. Criminal Elements تجربه منحصر به فرد و متفاوتی ارائه نمی‌دهد و فقط اگر از طرفداران سریال هستید، نیم‌نگاهی به بازی بیاندازید.

Breaking Bad: Criminal Elements

Breaking Bad: Criminal Elements

سازنده: FTX Games LTD قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 327.8 / 80.59 مگابایت زبان:

Flip Man!

  • بازی آفلاین است

ظاهرا کچ اپ هنوز زنده است. بعد از یک غیبت طولانی مدت فرانسوی‌ها با Flip Man به عرصه میادین برگشتند، عنوانی که هرچند در گوگل پلی با بی‌مهری بازیکن‌ها روبه‌رو شده ولی حداقل در اپ استور کاربران از آن استقبال کرده‌اند. Flip Man عنوانی در سبک ژیمناستیک است و با کلیک‌های به‌موقع روی صفحه لمسی می‌توانید میله بعدی را گرفته و رکورد بزنید. اگر از علاقه‌مندان به آثار آرکید هستید، بد نیست Flip Man را تجربه کنید.

Flip Man!

Flip Man!

سازنده: Ketchapp قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 180.3 / 45.07 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ahadm ۸۸۸۸
    ahadm ۸۸۸۸ | ۱۸ خرداد ۱۳۹۸

    رولینگ دریم اصلا خوب نبود ..
    اهنگها خیلی بد هستند و گیم پلی هم همچنان ر اعصابه به همراه پرداخت های درون برنامه ای ..
    سایتوس 2 و wire up ..همچنان بهترین بازی هاب موزیکال هستند

  • Reza Dark
    Reza Dark | ۱۷ خرداد ۱۳۹۸

    بازی پیکسل زد بنشرم از همشون قشنگ ترن

مطالب پیشنهادی