ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل
تکنولوژی

تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل چه مزایایی دارد؟

مطابق آخرین آمار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور اپراتور ایرانسل هم‌اکنون قریب به ۳۴ میلیون مشترک دارد که بخش اعظم آن‌ها از سیم کارت‌های اعتباری این شرکت استفاده می‌کنند. با این وجود اپراتور دوم ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۸:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

مطابق آخرین آمار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور اپراتور ایرانسل هم‌اکنون قریب به ۳۴ میلیون مشترک دارد که بخش اعظم آن‌ها از سیم کارت‌های اعتباری این شرکت استفاده می‌کنند. با این وجود اپراتور دوم همراه با راهکاری ساده امکان تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی را برای این دسته از مشترکین فراهم کرده است.

در حال حاضر می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای اندک و در مدت زمانی کوتاه، تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل را انجام دهید که این کار مزایایی را برایتان به همراه خواهد داشت که از میان آن‌ها می‌توان به کاهش هزینه‌های تماس و پیامک اشاره کرد. در این ویدیو تلاش داریم که این مزایا را با هم مرور کرده و تفاوت‌های سیم کارت اعتباری و دائمی ایرانسل را مورد مقایسه قرار دهیم.

از شما دعوت می‌کنیم که تا انتهای ویدیو با دیجیاتو همراه باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • binam
    binam | ۱۹ خرداد ۱۳۹۸

    خود ایرانسل در فروردین پیام داد به پویش کمک به سیل‌زده‌ها بپیوندید و مبلغی را برای کمک تعیین کنید. این‌جور مواقع نباید پول اضافی کم بشه ولی بعداً برای افرادی که کمک کردند ۹درصد مالیات هم روی قبض اومد! جلوی این کلاه‌برداری مدرن را بگیرید. کمک+مالیات، صدقه+مالیات و …!

  • Danial
    Danial | ۱۹ خرداد ۱۳۹۸

    منو که بیچاره کرده اصلا توصیه نمیکنم مثلا یه جایی هستین نمیتونین پرداخت کنین اصلا هم به دوماه ربط نداره حد اعتبار تموم شد دیگه به هیچی دسترسی ندارین من ۶۰ تومن پول واسه خریدش دادم الان اعتباری استفاده میکنم راحت

  • moslemzare
    moslemzare | ۱۹ خرداد ۱۳۹۸

    آخه کی میاد پولشو بده بعد همون پول خودشو آخر ماه پرداخت کنه دوباره
    ب علاوه ابونمان
    واقعا مضحکه

  • moslemzare
    moslemzare | ۱۹ خرداد ۱۳۹۸

    من از اول ایرانسل دایمی داشتم بیشتر طرح های ویژه رو میدن به اعتباری
    حتی پشتیبانی هم نمیکنن
    فقط آبونمان پرداخت میکنید همین
    بنظرم ترابرد کنید بجای دایمی کردن

  • مجید
    مجید | ۱۹ خرداد ۱۳۹۸

    فقط باعث بدبختی میشه. هرماه باید کلی پول آبونمان بدی، ایرانسل هم هروقت خواست ازت بدزده دستش بازه! یکبار که برای اتمام بسته پیامک نزده بود، منو ۱۰۰ هزارتومان بدهکار کرده بود و خطم رو دو طرفه قطع! اونم برای ۵۰ مگ استفاده اگر خطم اعتباری بود هیچ وقت چنین اتفاقی نمی افتاد نهایتا ۵ تومان شارژم صفر میشد! هیچ مزیتی هم دائمیش نداره! حتی برخلاف همراه اول و رایتل، پیش شماره های دائمی و اعتباریش یک سانه

  • Babak Gharipur
    Babak Gharipur | ۱۹ خرداد ۱۳۹۸

    هیچ مزیتی نداره دوستان، من دائمی کردم سیمکارت مو، بیچاره شدم! زیر صدو بیست هزار تومن برام پول موبایل نمیاد!! این در حالیه که من اصلا مکالمه ندارم! فقط مصرف نت دارم، توصیه میکنم اینکار رو نکنید، چون جیب آدمو میکنن، فقط پول پول پول
    منو فریب دادن و الان پشیمونم، خیلی خیلی پشیمونم

  • peyman57
    peyman57 | ۱۸ خرداد ۱۳۹۸

    دقیقا منم ی همراه اول دایمی گرفتم جدیدا فقط کلی پول بیخود دادم. الانم فقط دارم پول مالیاتو آبونمان میدم

  • Khan
    Khan | ۱۸ خرداد ۱۳۹۸

    تنها مزیتش مکالمه دقیقه‌ای 30 تومن بود که اونم به لطف هماهنگی بین خودشون و همراه اول بردنش دقیقه‌ای 60 تومن. پشم شرکت‌های خارجی ریخت از این نوع رقابت!! الکی پول دادیم تبدیلش کردیم به دائمی

    • ali_star
      ali_star | ۱۹ خرداد ۱۳۹۸

      این کارشون اوج کثافت کاری و مافیایی بودنشون رو نشون داد???

مطالب پیشنهادی