ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۹ با سخنرانی معاون رییس جمهور آغاز به کار کرد

نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۹ امروز با سخنرانی معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری به طور رسمی آغاز به کار کرد. «سورنا ستاری» در افتتاحیه این مراسم تاکید کرد که باید با اقتصاد نفتی مبارزه کرد و ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۵:۵۰

نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۹ امروز با سخنرانی معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری به طور رسمی آغاز به کار کرد. «سورنا ستاری» در افتتاحیه این مراسم تاکید کرد که باید با اقتصاد نفتی مبارزه کرد و از لزوم سرمایه گذاری بخش سنتی در استارت آپ‌ها به عنوان یک رویکرد جدید گفت.

به گزارش دیجیاتو، ستاری اتحاد را رمز پیروزی در شرایط بحرانی فعلی دانست و همدلی مردم و بخش‌های مختلف بازار را یکی از امرهای ضروری کنونی بیان کرد. او همچنین تاکید کرد که همدلی مردم و بخش‌های مختلف اقتصادی باعث شده که اکوسیستم استارت آپی به جایگاه فعلی برسد و آن را ارزشمندترین عنصر جامعه خواند:

«جوامع باید به سمت نوآوری پیش بروند و دانشگاه های ما نیز باید به نسل سوم و چهارم برسند. امروزه دیگر سنتی فکر کردن و سنتی عمل کردن جواب نمی‌دهد. هرجا و هر بخشی که استارت آپ ها وارد شدند با شکست نسبی بخش سنتی روبرو بودیم و این مساله نشان می‌دهد که باید بخش سنتی در این اکوسیستم سرمایه‌گذاری کند.»

ستاری با اشاره به وجود بیش از هفتاد شتابدهنده در سطح کشور عنوان کرد که امروزه تقریبا تمامی دانشگاه‌ها یک مرکز نوآوری ایجاد کرده‌اند. او به عدم دخالت دولت در اکوسیستم استارت آپی تاکید کرد و گفت: «بارها و بارها مطرح کرده‌ام که دولت نباید در این اکوسیستم دخالت کند و ما صرفا نقش هماهنگ کننده و تسهیل کننده را خواهیم داشت.»

معاونت علمی ریاست جمهوری با اشاره به پیشرفت اکوسیستم استارت آپی در ۴ سال گذشته ابراز امیدواری کرد که این روند صعودی همچنان ادامه داشته باشد: «ما ۵۵ رتبه در بخش نوآوری در آمارهای بین‌المللی صعود کرده‌ایم.»

«اکبر قنبر پور» دبیر نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۹ نیز در مراسم افتتاحیه با اشاره به تاریخچه این نمایشگاه، برگزاری بزرگ امسال آن را یک موفقیت برای عوامل اجرایی این رویداد خواند.

دستاوردهای شرکت‌های فناور عضو پارک علم و فناوری تا پایان سال ۹۷

نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۹ از امروز تا ۲۲ خرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی برپاست و بازدید آن برای علاقه‌مندان و عموم مردم امکان پذیر است. در این نمایشگاه شرکت‌های دانش بنیان و همچنین جمعی از استارت آپ‌ها حضور دارند و پنل‌های تخصصی و سخنرانی‌های متفاوتی در آن اجرا خواهد شد. گفتنیست اولین مجمع نوآوری آسیا و اقیانوسیه نیز از تاریخ ۲۱ خرداد در کنار اینوتکس در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران نیز برپا خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی