ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دارندگان شاتل موبایل خودروی خود را ارزان‌تر پارک می‌کنند

شاتل موبایل از اعطای ۵۰ هزار تومان اعتبار اولیه در اپلیکیشن «الوپارک» به مشترکین سیم‌کارت‌های خود خبر داد. به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، این گروه در مسیر فعالیت خود با اپلیکیشن‌های متعددی از تامین ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱ تیر ۱۳۹۸ | ۱۴:۵۰

شاتل موبایل از اعطای ۵۰ هزار تومان اعتبار اولیه در اپلیکیشن «الوپارک» به مشترکین سیم‌کارت‌های خود خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، این گروه در مسیر فعالیت خود با اپلیکیشن‌های متعددی از تامین کنندگان خدمات کاربردی آنلاین و استارت آپ‌های نوآور همکاری کرده و این بار قصد همکاری با اپلیکیشن الوپارک را دارد. بر اساس این گزارش این امکان برای مشترکین سیم‌کارت‌های شاتل موبایل فراهم شده تا با استفاده از شماره‌ی شاتل موبایل خود بتوانند از ۵۰ هزار تومان اعتبار اولیه اپلیکیشن «الوپارک» بهره‌مند شوند و به آسانی ضمن جستجو و یافتن جای پارک مناسب در تمام شهرهای تحت پوشش این سامانه، نسبت به رزرو آن اقدام کنند.

اپلیکیشن الوپارک در حال حاضر در شهرهای تهران، تبریز و قم در حال سرویس‌دهی است و کلیه مشترکین قدیمی و جدید سیم‌کارت‌های شاتل موبایل می‌توانند با وارد کردن شماره شاتل‌موبایلی خود و ثبت‌نام در اپلیکیشن و یا نسخه وب الوپارک «۵۰ هزار تومان» اعتبار اولیه هدیه ویژه شاتل موبایلی‌ها را در حساب خود دریافت و در هر بار رزرو پارکینگ، ۵۰ درصد از میزان مبلغ رزرو پارک خودروی خود را از این اعتبار هدیه پرداخت کنند.

گفتنی است از طریق سرویس الو پارک، امکان جستجوی پارکینگ بر اساس نام محله و خیابان، جستجو بر اساس نام پارکینگ، رزرو جای پارک، پرداخت آنلاین هزینه جای پارک، دریافت اطلاعات وجود جای پارک خالی در پارکینگ‌ها وجود دارد.

در این سیستم کاربران اعلام می‌کنند که از چه ساعت تا چه ساعتی می‌خواهند در پارکینگ بمانند و سپس بر اساس آن قیمت محاسبه و قیمت به آنها اعلام می‌شود و هزینه به شکل آنلاین پرداخت می‌شود. در نهایت کد رزروی به کاربر صادر می شود که هنگام ورود به پارکینگ به متصدی پارکینگ اعلام می کنند.

بر اساس آمارهای اعلام شده در تهران ۴ برابر ظرفیت خود خودرو تردد دارد و همین باعث شده که جای پارک در تهران به یکی از دغدغه‌های شهروندان تبدیل شود؛ معضلی که کارشناسان حوزه، رفع آن را تنها در گرو افزایش تعداد پارکینگ‌ها و البته هوشمندسازی عرضه و تقاضای جای پارک می‌دانند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص خدمات الوپارک، انتخاب شماره و خرید سیم‌کارت شاتل با پوشش سراسری3G و 4G و پیش‌شماره 0998 با کد یک، می‌توانند به وب‌سایت شاتل موبایل به نشانی اینترنتی این اپراتور در این لینک مراجعه نمایند و یا از طریق شماره 09981000000 به صورت ۲۴ساعته با کارشناسان پشتیبانی شاتل موبایل تماس بگیرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • moslemzare
    moslemzare | ۱ تیر ۱۳۹۸

    دیجیاتو خواهش میکنم اکانت پرایم بذارید ما میخریم تبلیغ هم بکنید
    فقط غیر مستقیم تبلیغ شاتل و اسنپ و روبیکا و این شرکتارو نکید

مطالب پیشنهادی