ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون ۱۱ آر
تکنولوژی

رندرهای سه بعدی منتسب به خانواده آیفون ۱۱ منتشر شدند

جدیدترین رندرهای CAD سری آیفون ۱۱ هم راستا با گمانه زنی های قبلی از دوربین سه گانه حکایت دارند با این حال کماکان در آنها از پورت USB-C خبری نیست. در فاصله حدود دو ماه تا معرفی ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۱ تیر ۱۳۹۸ | ۰۹:۲۷

جدیدترین رندرهای CAD سری آیفون ۱۱ هم راستا با گمانه زنی های قبلی از دوربین سه گانه حکایت دارند با این حال کماکان در آنها از پورت USB-C خبری نیست.

در فاصله حدود دو ماه تا معرفی سری جدیدی گوشی های اپل سایت Slashleaks شاهد انتشار رندرهای CAD جدیدی از آیفون ۱۱، ۱۱ مکس و ۱۱ آر است. این طرح ها معمولا پیش از معرفی در اختیار کمپانی های مونتاژ و تولیدکنندگان لوازم جانبی قرار می گیرد.

آیفون ۱۱ آر

هرچند نمی توان نهایی بودن این طرح ها را تضمین کرد اما کاملا با شایعات قبلی در مورد طراحی مربعی دوربین اصلی و استفاده از سه سنسور با پیکربندی مثلثی در آن تطابق دارند.  آیفون ۱۱ آر اما از دوربین اصلی دوگانه بهره برده می برد؛ با این حال سنسورها و فلاش در آن به گونه ای کنار هم قرار گرفته که ساختاری شبیه به دو مدل دیگر دارد.

هنوز مشخص نیست کاربران تا چه حد از این ساختار نامتعارف استقبال می کنند اما اوایل امسال که OnLeaks برای اولین بار طرح های آن را منتشر کرد، برجستگی دوربین و نحوه استقرار سنسورها آماج انتقادهای بسیاری قرار گرفت. سوال اصلی این است که چرا دوربین دوگانه آیفون ۱۱ آر هم باید از همین طراحی پیروی کند؟آیفون ۱۱ آر

دیگر نکته مهم در این رندرها حفظ پورت لایتنینگ در آیفون های ۲۰۱۹ است و این در حالی است مینگ-چی کو از احتمال روی آوردن کمپانی کوپرتینویی به درگاه USB-C خبر داده بود؛ رویکردی که این شرکت برای مدل ۲۰۱۸ آیپد پرو در پیش گرفت. با این حال بعید نیست اپل کابل تبدیل لایتنینگ به USB-C را به همراه آداپتور دیواری قدرتمند ۱۸ واتی در جعبه بگنجاند.

پیشتر گفته شد که اپل در پنل پشتی دستگاه از یک پوشش گلس استفاده خواهد کرد که در قالب یک لایه شیشه ای یکپارچه برآمدگی دوربین را هم پوشش می دهد.

 

تماشا کنید: اپل باز هم قابلیت‌های دوربین آیفون XS را در یک تیزر به رخ می‌کشد

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی