ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بخش استانی جشنواره وب و موبایل
تکنولوژی

بخش استانی جشنواره وب و موبایل ایران از امسال شروع به کار می‌کند

جشنواره وب و موبایل ایران در دوازدهمین دوره برگزاری خود برای اولین بار در استان‌ها حضور پیدا می‌کند. ایده برگزاری استانی کنفرانس جشنواره وب و موبایل ایران سال‌هاست که منتظر اجرایی شدن است و امسال بالاخره ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۱۲ تیر ۱۳۹۸ | ۱۶:۱۵

جشنواره وب و موبایل ایران در دوازدهمین دوره برگزاری خود برای اولین بار در استان‌ها حضور پیدا می‌کند. ایده برگزاری استانی کنفرانس جشنواره وب و موبایل ایران سال‌هاست که منتظر اجرایی شدن است و امسال بالاخره این کار اجرایی می‌شود.

در دوره یازدهم جشنواره وب و موبایل ایران قرار بود، ۴ استان دیگر در کنار تهران این جشنواره را برگزار کنند ولی به دلیل مشکلات پیش آمده برنامه ریزی برای این امر با مشکل مواجه شد و برگزاری استانی کنفرانس جشنواره وب و موبایل ایران به دوره دوازدهم آن در سال ۹۸ موکول شد.

بر اساس اخبار اعلام شده برای برگزاری استانی دوره دوازدهم این رویداد هماهنگی‌ها آغاز شده و این دوره جشنواره در استان‌های اصفهان، شیراز، تبریز، یزد، رشت، گرگان و اهواز برگزار خواهد شد. سازوکار برگزاری کنفرانس جشنواره وب و موبایل ایران در استان‌ها به این صورت خواهد بود:

در این رویداد ۳ وبسایت و نرم افزار موفق استان میزبان معرفی و تقدیر خواهند شد. در یک پنل با حضور کارآفرینان بومی هر استان مشکلات استان مورد بررسی قرار خواهد گرفت. نیمی از سخنرانان رویداد را کارآفرینان بومی استان و نیمه دیگر را کارآفرینان مطرح و مجرب تهران تشکیل خواهند داد. یک نفر از سخنرانان رویداد در استان‌ها کارآفرینی مطرح از استانی دیگر خواهد بود.

همانند کنفرانس وب و موبایل ایران در سال های گذشته مخاطبین این رویداد ضمن آشنایی با کسب‌و‌کارهای موفق و دریافت تجربه از آنان با کسب و کارهای موفق شهر و استان خود نیز آشنا خواهند شد. همچنین اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی با حمایت و همکاری انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی و برخی سازمان‌ها و مراکز دولتی و خصوصی کنفرانس‌ها را برگزار خواهند کرد. قابل توجه است که تاریخ برگزاری کنفرانس‌ها به زودی از سوی دبیرخانه رویداد اعلام می شود.

اگر مجموعه شما توانایی و تمایل همکاری به عنوان Partner کنفرانس وب و موبایل ایران در استان خود را دارد می‌توانید از طریق ایمیل به ما اطلاع رسانی کرده و از جزییات مطلع شوید.

گفتنی است جشنواره وب و موبایل ایران هرساله با ده‌ها هزار شرکت‌کننده به عنوان بزرگ‌ترین عرصه رقابت میان وب‌سایت‌ها و نرم‌افزار‌های موبایل ایرانی در گروه‌های برگزار می‌شود و از زمان تاسیس توانسته نقش مهمی در رشد کیفیت و جایگاه حوزه وب و موبایل در میان مردم داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • binam
    binam | ۱۲ تیر ۱۳۹۸

    شیراز و تبریز و رشت و گرگان و اهواز که استان نیستند! چون اسمش استانیه، پس اینا را ویرایش کنید: فارس، آذربایجان شرقی، گیلان، گلستان، خوزستان. امیدوارم اشتباه نکنم!

مطالب پیشنهادی