ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویوو Z1 پرو
تکنولوژی

گوشی ویوو Z1 پرو معرفی شد؛ میان‌رده‌ای با باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی

ویوو عضو جدیدی به خانواده Z گوشی های خود افزوده؛ میان رده خوش قیمت Z1 پرو که از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و دوربین سه گانه بهره می برد. ویوو Z1 پرو مدلی مشابه ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۳ تیر ۱۳۹۸ | ۰۹:۰۷

ویوو عضو جدیدی به خانواده Z گوشی های خود افزوده؛ میان رده خوش قیمت Z1 پرو که از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و دوربین سه گانه بهره می برد.

ویوو Z1 پرو مدلی مشابه با Z5x اما با دوربین سلفی و چیپست متفاوت است. قلب تپنده میان رده جدید، اسنپدراگون 712 است که رم 4 یا 6 گیگابایتی به همراه 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی با آن همراه شده است.

ویوو Z1 پرو

نمایشگر 6.53 اینچی با رزولوشن +fHD و با پنل IPS است. دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم F2.0 بوده که در حفره بالای نمایشگر جای گرفته. مجموعه دوربین اصلی سه گانه هم شامل سنسورهای 16 مگاپیکسلی f1.78 در کنار 8 مگاپیکسلی f2.2 با لنز فوق عریض و در نهایت یک حسگر 2 مگاپیکسلی f2.4 برای عمق سنجی هستند.

ویوو همچنین قابلیت های پیشرفته دفع حرارت و حالت توربو ویژه گیمینگ را هم برای گوشی خود در نظر گرفته تا تجربه لذت بخش تری را برای کاربران رقم بزند. حالت «Ultra Game mode» هم صدای فراگیر بهبود یافته و بازخورهای ویژه گیمینگ را در حین بازی ها فعال می کند. ویوو Z1 پرو همچنین به قابلیت تغییر صدای کاربر مجهز شده که در بازی هایی از جمله پابجی موبایل می تواند به کار گیمرها بیاید.

برای شارژ باتری 5000 میلی آمپر ساعتی یک شارژر سریع 18 واتی در نظر گرفته شده و علاوه بر این می توان از گوشی به عنوان پاور بانک استفاده کرده و سایر گوشی ها یا گجت های دیگر را شارژ نمود. البته باید اشاره کرد که خبری از درگاه USB-C نیست و ویوو Z1 پرو به درگاه میکرو USB مجهز شده. علاوه بر این در پشت گوشی حسگر اثر انگشت به چشم می خورد.

ویوو Z1 پرو

ویوو Z1 پرو با اندروید پای به همراه نسخه 9 رابط کاربری اختصاصی ویوو (فان تاچ) روانه بازار می شود. رنگ های این گوشی شامل مشکی، مشکی آینه ای و آبی است و از 19 تیر ماه عرضه خواهد شد. قیمت در نظر گرفته شده برای مدل با رم و حافظه داخلی 4/64 گیگابایت معادل با 217 دلار است و مدل 6/128 هم قیمتی معادل با 261 دلار دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی