ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دیجیاتو و ویجیاتو در الکامپ امسال منتظر شما هستند

بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی از تاریخ ۲۷ تا ۳۱ تیرماه برگزار می‌شود. در این نمایشگاه بزرگان حوزه ICT در رشته‌های کاری گوناگون حضور خواهند داشت و علاقه‌مندان به ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | ۱۶:۴۴

بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی از تاریخ ۲۷ تا ۳۱ تیرماه برگزار می‌شود. در این نمایشگاه بزرگان حوزه ICT در رشته‌های کاری گوناگون حضور خواهند داشت و علاقه‌مندان به دنیای تکنولوژی پای ثابت بازدیدکنندگان الکامپ خواهند بود. سال گذشته دیجیاتو در این رویداد بین‌المللی حضور پررنگی داشت و امسال نیز در کنار ویجیاتو، در الکامپ حضور پیدا کرده است.

دیجیاتو و ویجیاتو در سالن ۱۰ و ۱۱ مستقر شدند و در ایام نمایشگاه مشتاق دیدار خوانندگان خود هستند. نویسندگان هر دو مجموعه نیز در غرفه حضور خواهند داشت تا رو در رو با شما صحبت کنند. در غرفه امسال به واسطه حضور ویجیاتو، سایت تخصصی حوزه گیم و سینما، مسابقات هیجان انگیزی را برگزار می‌کنیم که جوایز مختلفی نیز خواهد داشت.

دیجیاتو و ویجیاتو در کنار دیگر استارت آپ‌ها در نمایشگاه الکامپ امسال قصد دارند تا برگ جدیدی از دنیای تکنولوژی را با کنار شما ورق بزنند. نبض دنیای تکنولوژی و سرگرمی دیجیتال این بار نزدیک‌تر از همیشه می‌زند و قرار است که ارتباط ما و شما فراتر از دنیای مجازی باشد.

اینجا در کنار دیگر بازیگران اکوسیستم استارت آپی، دیجیاتو و ویجیاتو به عنوان رسانه‌های تخصصی حوزه تکنولوژی و گیم قصد دارند که با مخاطبین خود رو در رو شده و نظرات و پیشنهادات و انتقاداتشان را بشنوند.

گفتنیست در ایام برگزاری نمایشگاه الکامپ، دیجیاتو و ویجیاتو اخبار مهم این رویداد را نیز پوشش خواهند داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی