ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی بوک اس
تکنولوژی

انتشار رندرهای مطبوعاتی سامسونگ گلکسی بوک اس پیش از رونمایی

سامسونگ احتمالا به زودی از لپ تاپی ویندوزی رونمایی خواهد کرد که طراحی آن شباهت هایی به سرفیس مایکروسافت دارد. کمپانی کره ای سال گذشته از گلکسی بوک ۲ رونمایی کرد و به نظر می ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۷:۰۰

سامسونگ احتمالا به زودی از لپ تاپی ویندوزی رونمایی خواهد کرد که طراحی آن شباهت هایی به سرفیس مایکروسافت دارد.

کمپانی کره ای سال گذشته از گلکسی بوک ۲ رونمایی کرد و به نظر می رسد تا کمتر از یک هفته دیگر عضو جدیدی به نام گلکسی بوک اس به این خانواده اضافه خواهد شد. تا کنون اطلاعات رسمی در این باره منتشر نشده اما یکی از افشاگران قابل اعتماد به نام «ایوان بلس» رندرهای منتسب به این دستگاه را منتشر کرده است.

گلکسی بوک اس بر خلاف بوک ۲ که تبلتی هیبریدی و سازگار با قلم دیجیتال بود، لپ تاپی معمولی و مجهز به یک کیبورد کامل است. این نخستین بار است که سامسونگ به سری گلکسی بوک لباس یک لپ تاپ کامل را می پوشاند.

گلکسی بوک اس

نمایشگر دستگاه در سه لبه دارای حاشیه ای اندک است و فقط بخش پایینی آنرا لبه ای قابل توجه اشغال کرده. در قسمت بالایی هم یک وبکم برای تماس های ویدیویی به چشم می خورد.

بر اساس این تصاویر گلکسی بوک اس در سمت چپ دارای پورت USB-C و درگاهی دیگر (جک ۳.۵ میلیمتری با پورت شارژ) خواهد بود اما انتظار می رود در سمت دیگر شاهد پورت های بیشتری باشیم.

گلکسی بوک اس

بلس به اطلاعت سخت افزاری این دستگاه اشاره نکرده اما بر اساس بنچمارک های منتشر شده گلکسی بوک اس از چیپست اسنپدراگون ۸۵۵، ۸ گیگابایت رم و ویندوز ۱۰ بهره خواهد برد. بوک ۲ در کنار رم ۴ گیگابایتی از ۲۱۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد، بنابرین بعید نیست سامسونگ ۲۵۶ گیگابایت حافظه برای نسخه جدید کنار گذاشته باشد.

اطلاعات دقیقی در مورد تاریخ عرضه یا قیمت این دستگاه در دسترس نیست اما سامسونگ بامداد پنجشنبه رویدادی را برای معرفی گلکسی نوت ۱۰ برگزار می کند و احتمالا طی همین رویداد گلکسی بوک اس هم معرفی خواهد شد. دیجیاتو مثل همیشه مراسم رونمایی از پرچمداران سری گلکسی نوت ۱۰ را به صورت زنده پوشش خواهد داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی