ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بسته های روزانه اپراتورهای همراه
تکنولوژی

مقایسه بسته‌ های هفتگی اپراتورهای تلفن همراه کشور

اپراتورهای همراه اول، ایرانسل، رایتل و شاتل موبایل در سال ۹۸ در مجموع پذیرای بیش از ۹۳ میلیون مشترک هستند و با ورود اپراتورهای جدید به صحنه، روز به روز به تعداد این کاربران اضافه می‌شود. این ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۰

اپراتورهای همراه اول، ایرانسل، رایتل و شاتل موبایل در سال ۹۸ در مجموع پذیرای بیش از ۹۳ میلیون مشترک هستند و با ورود اپراتورهای جدید به صحنه، روز به روز به تعداد این کاربران اضافه می‌شود. این افزایش تنوع نیز یقینا افزایش قدرت انتخاب را برای مشترکان به همراه دارد.

حالا امکانی فراهم شده که از میان خدمات مختلف هر کدام از اپراتورها موردی را برای خودتان انتخاب کنید که از همه مناسب‌تر و مقرون به صرفه‌تر باشد. یقینا بسته‌های اینترنتی دلیل مهمی برای انتخاب یک اپراتور هستند و همانطور که در مقاله مقایسه بسته‌های ماهانه اپراتورها بررسی کردیم، تفاوت‌های نسبتا بزرگی را میان هر یک از آن‌ها شاهد بودیم.

در این مقاله جدید، به سراغ بسته‌ های هفتگی اپراتورهای همراه رفته و آن‌ها را در یک جدول مورد بررسی و مقایسه قرار داده‌ایم.

اما پیش از مقایسه و مشاهده جدول بهتر است به این نکات توجه داشته باشید:

  • در جدول زیر بسته‌های هفتگی دارای محدودیت زمانی (بسته‌هایی که صرفا قابلیت استفاده در برخی از ساعات شب و یا صرفا برخی از ساعات روز را دارند) قید نشده و تنها بسته‌هایی که در تمامی ساعات قابل استفاده هستند و به همراه آنها یک بسته صبحانه (6 تا 12 ظهر) و یا شبانه به صورت باندل ارائه می‌شود، درج شده‌اند.
  • بسته‌های همراه با ترافیک صبحانه و یا شبانه با علامت * و بسته‌های ترکیبی (شامل خدمات اینترنت و مکالمه در یک بسته) با علامت # مشخص شده‌اند.
بسته های هفتگی اپراتورهای همراه
جدول مقایسه بسته‌های هفتگی اپراتورهای همراه

نکته اول در مورد این جدول، وجود بسته‌های ترکیبی اینترنت+مکالمه در شاتل موبایل است که حتی در بازه‌های قیمتی پایینی مثل چهار هزار تومان هم می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید. اما از سوی دیگر، بیشترین تنوع بسته‌ها را اپراتور رایتل ارائه می‌کند.

همراه اول و ایرانسل تقریبا بسته‌های یکسانی در بازه 4 هزار تومان تا بالای 12 هزار تومان ارائه می‌کنند هر چند که تنوع بسته در همراه اول اندکی بیشتر است. با این حساب اگر برتری عددی را ملاک قرار بدهیم، همراه اول بالاتر از ایرانسل می‌ایستد. اما در نهایت فاکتورهای دیگری مثل آنتن‌دهی و مناطق تحت پوشش و سرعت در انتخاب شما تأثیر بسزایی خواهند داشت.

در یک بررسی کلی می‌توان اینطور برداشت کرد که ایرانسل و همراه اول خدمات یکسانی ارائه می‌دهند، اما در قیاس با سایر رقبا قیمت‌های بالاتری دارند. این در حالیست که اگر به سراغ رایتل بروید، هزینه کمتری پرداخت می‌کنید و به تنوع بالاتری از بسته‌ها دسترسی خواهید داشت. شاتل موبایل در مقایسه با رایتل هم وضعیت بهتری دارد و بسته‌های ترکیبی را به برگ برنده خود تبدیل کرده ضمن این که در بسته‌های هفتگی بیشترین حجم را هم ارائه می‌کند.

بنابراین می‌توان گفت که از نظر حجم اینترنت و قیمت، در حال حاضر بهترین پیشنهادات بسته‌های اینترنتی هفتگی را در اپراتور تازه نفس شاتل موبایل پیدا خواهید کرد. طبیعتا شاتل موبایل برای گرفتن سهم خود از بازاری که بخش اعظم مشتریانش را کاربران ایرانسل و همراه اول تشکیل می‌دهند، به چنین موضوعی احتیاج دارد و باید گفت که برای رسیدن به این هدف قدم درستی برداشته. اما این که خدمات و کیفیت اپراتور مذکور در چه سطحی باشد را تجربه مشتریان مشخص می‌کند.

بنابراین از شما دعوت می‌کنیم که نظر خود را درباره بسته‌ های هفتگی اپراتورهای همراه با ما در میان بگذارید و به ما بگویید که کدام یک را ترجیح می‌دهید و دلیل خریدتان چیست؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Haa Med
    Haa Med | ۱۴ مرداد ۱۳۹۸

    آخه صد مگابایت رو کجای دلم بذارم؟ ? ?

مطالب پیشنهادی