ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آزادسازی زنان زندانی به مناسبت روز خبرنگار توسط اسنپ

روابط عمومی اسنپ در آستانه روز خبرنگار اعلام کرد که قصد دارد، برای قدردانی از زحمات اهالی رسانه، خبر خوشی را برای جامعه خلق کند و به همین مناسبت به نیابت از اهل قلم و ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۷:۰۷

روابط عمومی اسنپ در آستانه روز خبرنگار اعلام کرد که قصد دارد، برای قدردانی از زحمات اهالی رسانه، خبر خوشی را برای جامعه خلق کند و به همین مناسبت به نیابت از اهل قلم و روزنامه نگاران، زنانی که به خاطر بدهی مالی در ندامتگاه شهر ری هستند را آزاد کند.

روابط عمومی اسنپ اذعان داشته که این مجموعه برای پرداخت بدهی ۶ زن در این ندامتگاه پا پیش گذاشته و هزینه‌های مربوط به آزادی این زنان را تقبل کرده است تا نقطه آغازی برای زندگی‌ این زنان باشد.

اسنپ در اطلاعیه خود همچنین سایر کسب‌و‌کارها را به همراهی در این مسیر فراخوانده تا در گام بعدی به حمایت از افرادی که از زندان آزاد می‌شوند بپردازند.

سامانه حمل و نقل هوشمند اسنپ از ابتدای فعالیت خود توجه ویژ‌ه‌ای به زنان جامعه داشته و از معدود سرویس‌های درخواست تاکسی اینترنتی است که همچنان سرویس مخصوص بانوان خود را فعال نگه داشته و برای بیش از ۳۰ هزار راننده زن کارآفرینی کرده و برای ده‌ها هزار مسافر زن حس امنیت بیشتری را خلق کرده است.

گفتنیست امروزه بیش از ۳۰ هزار راننده زن از سراسر ایران در شهرهای مختلف در سامانه اسنپ مشغول به کار هستند. اسنپ پیش‌تر اعلام کرده بود زنانی که همسرشان فوت شده و یا حضانت فرزندشان را به طور قانونی بر عهده دارند مشمول طرح «همراهِ زنانِ سرزمینم» خواهند شد و به این ترتیب از آنها تا پایان سال جاری حق کمیسیونی دریافت نخواهد شد.

ناگفته نماند متقاضیان شامل شرایط فوق از ۶ تا ۳۱ مرداد فرصت دارند تا با مراجعه به دفاتر اسنپ در شهر خود و ارائه گواهی فوت همسر یا برگه‌ حضانت فرزندان از این طرح بهره‌مند شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Khashayar
    Khashayar | ۱۷ مرداد ۱۳۹۸

    مردان خار دارن عایا؟
    حالا چرا ۶ زن زندانی؟

  • Geektus
    Geektus | ۱۷ مرداد ۱۳۹۸

    اسنپ بعد از اون ماجرا هعی میخواد گندکاریش رو با حرکات سکسیتی جبران کنه، خداقوت پهلوان :)

    پ.ن: معنی سکسیت رو که میدونید دیگه، خدای نکرده سوء برداشت نکنید یوقت :)

مطالب پیشنهادی