ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لپ‌تاپ Galaxy Book S معرفی شد؛ پردازنده اسنپدراگون و قیمت هزار دلاری

رونمایی از گلکسی نوت 10، تنها خبر جذاب رویداد Galaxy Unpacked بامداد امروز نبود. غول کره‌ای دقایقی پیش از لپ‌تاپ جدید Galaxy Book S پرده‌ برداشت که یک لپ‌تاپ نازک و سبک‌وزن ویندوزی است که ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ | ۰۱:۴۷

رونمایی از گلکسی نوت 10، تنها خبر جذاب رویداد Galaxy Unpacked بامداد امروز نبود. غول کره‌ای دقایقی پیش از لپ‌تاپ جدید Galaxy Book S پرده‌ برداشت که یک لپ‌تاپ نازک و سبک‌وزن ویندوزی است که به پردازنده اسنپدراگون مجهز شده و برای رقابت مستقیم با لپ‌تاپ‌های مک‌بوک ایر اپل روانه بازار ‌می‌گردد.

گلکسی بوک اس دارای یک نمایشگر 13 اینچی فول اچ دی با پنل TFT لمسی است که لمس 10 نقطه را به طور همزمان تشخیص داده و از چیپ اسنپدراگون 8cx کمپانی کوالکام به عنوان قلب تپنده بهره می‌برد؛ پردازنده‌ای که سال گذشته با هدف ارائه قدرتی فراتر از پردازنده‌های این شرکت که از موبایل به پی سی مهاجرت کرده بودند، معرفی شده بود.

یقینا یکی از برجسته‌ترین خصوصیات این لپ‌تاپ، طراحی نازک و بدنه خوش‌تراش آن است. لپ‌تاپ جدید سامسونگ فقط 960 گرم وزن دارد در عین اینکه از خصوصیات سخت‌افزاری بسیار مطلوبی بهره می‌برد.

اما خصوصیت دیگری هم هست که توجهات را به سوی خود جلب می‌کند. باتری گلکسی بوک اس نسبت به ابعاد این دستگاه، عمر بسیار خوبی دارد به طوری که سامسونگ ادعا می‌کند که با یک بار شارژ می‌توانید به میزان 23 ساعت از آن استفاده کنید. البته برای تأیید صحت و سقم این ادعا باید منتظر عرضه لپ‌تاپ به بازار و نتایج تست‌های بنچمارک بمانیم.

از دیگر خصوصیات اعلام شده برای این لپ‌تاپ می‌توان به 8 گیگابایت رم، پشتیبانی از حافظه میکرو اس دی تا سقف 1 ترابایت، وب‌کم 720p اچ دی، پشتیبانی از LTE و بلوتوث 5.0، حسگر اثر انگشت و پشتیبانی از ویندوز هلو و فناوری دالبی اتموس اشاره نمود.

سامسونگ به غیر از موارد فوق، اعلام کرد که گلکسی بوک اس با قیمت پایه 999 دلار و در ماه سپتامبر (مهر ماه) سال جاری روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Amin@Chy
    Amin@Chy | ۱۷ مرداد ۱۳۹۸

    اینکه از پردازنده اسنپدراگون استفاده میکنه ضعیف تر از دیگر رقبا نیست آیا؟

    • یحیی خالدی
      یحیی خالدی | ۱۷ مرداد ۱۳۹۸

      براساس بنچ مارک ها قدرت این سی پی یو تا حدی از i5-8250U هم بیشتره ولی به i7-8550 نمیرسه

مطالب پیشنهادی