ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نامگذاری آیفون
تکنولوژی

احتمال استفاده از Pro در نامگذاری آیفون 2019

در یک اقدام جالب یک کاربر گمنام توییتر که پیشتر هم اطلاعات صحیح زیادی در مورد آیفون XS و آیپد افشا کرده بود، در توییتی احتمال استفاده از «پرو» در نامگذاری آیفون 2019 را اعلام ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۰:۳۰

در یک اقدام جالب یک کاربر گمنام توییتر که پیشتر هم اطلاعات صحیح زیادی در مورد آیفون XS و آیپد افشا کرده بود، در توییتی احتمال استفاده از «پرو» در نامگذاری آیفون 2019 را اعلام کرد.

این اکانت که با نام کاربری CoinX می‌گوید که احتمال دارد اپل از پسوند پرو در نامگذاری آیفون جدیدش استفاده کند. این منبع پیشتر هم نام آیفون XS، آیفون XS مکس و آیفون XR را یک هفته پیش از معرفی آن‌ها به درستی پیش‌بینی کرده بود. علاوه بر این وزن XS مکس، مجموعه والپیپرهای پیشفرض و برخی از مشخصات ظاهری دیگر این گوشی را هم به درستی افشا کرده بود.

با این حال در آخرین توییت این اکانت اطلاعاتی در مورد نام دقیق گوشی‌های جدید آیفون به چشم نمی‌خورد چرا که اپل به روش‌های مختلفی می‌تواند لفظ پرو را به نام گوشی‌های خود اضافه کند و CoinX به تفکیک جزئیاتی را قید نکرده است.

نامگذاری آیفون

ادعای ذکر شده در توییت مذکور می‌تواند به این معنی باشد که اپل در حال آماده‌سازی ترکیب آیفون و آیفون پرو است، که در این صورت آیفون XR و آیفون 11 با سه دوربین می‌توانند به ترتیب آیفون و آیفون پرو نام بگیرند. به همین ترتیب اپل می‌تواند همچنان از اعداد در نامگذاری استفاده کرده و گوشی‌های جدید را به صورت آیفون 11 و آیفون 11 پرو نامگذاری کند.

به هر حال در هر کدام از حالت‌های ممکن این اولین باری خواهد بود که اپل از پسوند پرو در نامگذاری گوشی‌هایش استفاده می‌کند و این روش نامگذاری می‌تواند تقارن نامگذاری آیفون با سایر محصولات اپل مثل آیپد و مک‌بوک را بیشتر کند. می‌دانیم که اپل در نامگذاری این محصولات از پسوند پرو استفاده می‌کند.

تا به اینجا اطلاعات زیادی از آیفون 2019 منتشر شده و برای مثال می‌دانیم که این گوشی ظاهری مشابه آیفون XS خواهد داشت. یک برآمدگی دوربین مربعی به این ترکیب اضافه می‌شود که قرار است میزبان یک لنز سوم فوق عریض باشد. سه حسگر این دوربین با چینش مثلثی در این برآمدگی مربعی جای می‌گیرند.

از لحاظ سخت‌افزاری هم اپل به صورت واضح تمرکز خود را روی به روز رسانی دوربین گذاشته است. علاوه بر این قرار است آنتن‌های جدید برای موقعیت‌یابی دقیق در مناطق بسته، چیپ قدرتمند 7 نانومتری A13، و شارژ دوگانه بی‌سیم اشاره کرد. قابلیت شارژ دوگانه به کاربر این امکان را می‌دهد که ایرپادهای خود را روی پنل پشتی آیفون شارژ کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Schumacher
    Schumacher | ۲۰ مرداد ۱۳۹۸

    چقدر بدترکیب شده

مطالب پیشنهادی