ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپلیکیشن 3D Scanner
نرم افزار و اپلیکیشن

اپلیکیشن 3D Scanner سامسونگ برای اسکن سه‌بعدی اجسام منتشر شد

گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس (بررسی دیجیاتو) به تازگی در بیش از 70 کشور عرضه شده اند و سامسونگ، همزمان اپلیکیشن اسکنر سه بعدی خود را نیز عرضه کرده است. اپلیکیشن 3D Scanner که ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲ شهریور ۱۳۹۸ | ۰۹:۳۰

گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس (بررسی دیجیاتو) به تازگی در بیش از 70 کشور عرضه شده اند و سامسونگ، همزمان اپلیکیشن اسکنر سه بعدی خود را نیز عرضه کرده است.

اپلیکیشن 3D Scanner که در گلکسی استور سامسونگ عرضه شده امکان اسکن اشیاء و ایجاد مدل های سه بعدی از آنها را فراهم می کند. پس از تولید مدل سه بعدی می توانید یک انیمیشن گیف را تولید کرده و با دیگران به اشتراک بگذارید یا مدل سه بعدی را به عکس ها یا ویدیوهای ثبت شده با دوربین گوشی اضافه کنید.

اپلیکیشن 3D Scanner

اپلیکیشن 3D Scanner، پس از نصب امکان اجرا مشابه با هر اپلیکشن دیگری را اجرا دارد. علاوه بر این می توانید با باز کردن اپ دوربین و رفتن به سربرگ بیکسبی از آن بهره ببرید. برای ایجاد مدل سه بعدی باید جسم را از تمامی جهات اسکن کنید و در این حین مطمئن شوید هیچ شیء دیگری در اطراف سوژه وجود ندارد. در غیر این صورت ممکن است اجسام دیگر هم به عنوان بخشی از سوژه در نظر گرفته شده و مدل سازی شوند. سامسونگ پیشنهاد می دهد با اپلیکیشن 3D Scanner اجسامی با ابعاد بین 20 تا 80 سانتی متر مکعب را اسکن کنید.

اپلیکیشن 3D Scanner

از آنجایی که کارکرد این اپلیکیشن به دوربین ToF وابسته است انتظار می رود گوشی های گلکسی A80 (بررسی دیجیاتو) و مدل 5G گلکسی اس 10 نیز امکان بهره بردن از آن را داشته باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی