ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مانیتور گیمینگ خمیده Dell با نرخ رفرش 165 هرتزی معرفی شد

شرکت Dell که به تازگی از مانیتور گیمینگ 4 هزار دلاری Alienware رونمایی کرده بود، حالا با معرفی یک مانیتور گیمینگ خمیده 32 اینچی تلاش می کند تا سبد محصولات میان رده اش را متنوع ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۳ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۶:۳۵

شرکت Dell که به تازگی از مانیتور گیمینگ 4 هزار دلاری Alienware رونمایی کرده بود، حالا با معرفی یک مانیتور گیمینگ خمیده 32 اینچی تلاش می کند تا سبد محصولات میان رده اش را متنوع تر کند.

مانیتور گیمینگ جدید Dell با شماره مدل S3220DGF از پنل خمیده 31.5 اینچی از نوع VA با رزولوشن QHD (2560×1440 پیکسل) بهره می برد. این پنل توانایی تازه سازی تصویر با نرخ 165 هرتز را دارد و از محتوای HDR هم پشتیبانی می کند. حداکثر روشنایی این پنل به 400 نیت می رسد و با نسبت کنتراست 3000:1، زاویه دید 178 درجه در دو راستای افقی و عمودی و زمان پاسخدهی 4 میلی ثانیه ای، نیاز حرفه ای ترین گیمرها را برآورده می کند.

مانیتور گیمینگ خمیده 32 اینچی Dell

مانیتور گیمینگ جدید Dell را می توان یکی از نخستین محصولات این حوزه دانست که از استاندارد FreeSync-2 شرکت AMD پشتیبانی می کند. دامنه نرخ رفرش این مانیتور در حالت فری سینک بین حداقل 48 تا حداکثر 165 یا 144 هرتز (بسته به درگاه ارتباطی) متغیر است.

مانیتور گیمینگ 32 اینچی Dell توانایی نمایش 1.07 میلیارد رنگ را دارد و 92.4 درصد فضای رنگی وسیع DCI-P3 و 99.7 درصد فضای رنگی استاندارد sRGB را پوشش می دهد. این مانیتور همچنین گواهی استاندارد DisplayHDR 400 را دریافت کرده، یعنی می تواند محتوای HDR را با بهره گیری از سیستم بک لایت موضعی و تغییر کنتراست به نمایش درآورد.

مانیتور گیمینگ خمیده 32 اینچی Dell

از نظر درگاه های ارتباطی، این محصول به یک ورودی دیسپلی پورت 1.2، دو درگاه HDMI، هاب سه گانه USB 3.0 و جک 3.5 میلیمتری هدفون مجهز شده است. در ادامه مشخصات این مانیتور گیمینگ را می بینید:

مانیتور گیمینگ خمیده 32 اینچی Dell

مانیتور گیمینگ خمیده 32 اینچی Dell از چند روز دیگر با قیمت 600 دلار وارد بازار خواهد شد که در مقایسه با محصولات مشابه برند Alienware قیمت بسیار معقولی محسوب می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی