ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی M30s سامسونگ با باتری 6000 میلی آمپر ساعتی در راه است

عکس تبلیغاتی که از گوشی گلکسی M30s سامسونگ منتشر شده نشان می‌دهد که این شرکت یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی برای آن درنظر گرفته است. این بیشترین ظرفیت باتری است که تا به حال ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۷ شهریور ۱۳۹۸ | ۰۸:۳۰

عکس تبلیغاتی که از گوشی گلکسی M30s سامسونگ منتشر شده نشان می‌دهد که این شرکت یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی برای آن درنظر گرفته است. این بیشترین ظرفیت باتری است که تا به حال در گوشی‌های سامسونگ مورد استفاده قرار گرفته است.

گوشی‌های فعلی گلکسی M20 و M30 سامسونگ هرکدام از باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی استفاده می‌کنند و به نظر می‌رسد تمرکز اصلی سامسونگ در سری M روی ظرفیت باتری قرار گرفته باشد.

گلکسی M30s سامسونگ

چند وقت پیش بود که خبر عرضه یک نمونه بهبود یافته از گلکسی M30 تأیید شد و حالا به گزارش  SamMobile مشخصات دقیق این گوشی هم منتشر شده است. قرار است سامسونگ M30s را با نمایشگر Infinity-V عرضه کند و این یعنی شاهد یک بریدگی قطره‌ای هم روی آن خواهیم بود. برای این نمایشگر ابعاد 6.4 اینچی در نظر گرفته شده و احتمالا پنل آن از نوع سوپر امولد خواهد بود که رزولوشنی برابر 2400×1080 را به کاربر ارائه خواهد داد. با این مشخصات نسبت تصویر نمایشگر 20:9 به دست می‌آید.

در حالی که M30 فعلی از چیپست اگزینوس 7904 استفاده می‌کند، گفته شده که احتمالا در M30 بهبود یافته شاهد حضور اگزینوس 9610 باشیم. علاوه بر این دو پیکربندی سخت‌افزاری برای آن درنظر گرفته شده که در یکی 4 گیگابایت رم به همراه حافظه 64 گیگابایتی و در دیگری 6 گیگابایت رم به همراه حافظه 128 گیگابایتی به چشم می‌خورد.

در بخش دوربین هم M30s از دوربین سه ‌گانه بهره می‌برد که متشکل از یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0، یک سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و یک سنسور عمق سنج 5 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 می‌شود. برای دوربین سلفی هم یک حسگر 16 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 درنظر گرفته شده است.

با وجود باتری قدرتمندی که در M30s گنجانده می‌شود احتمالا مشکل اصلی زمان شارژ طولانی آن باشد. به همین خاطر سامسونگ یک فست شارژر 25 واتی برای آن در نظر گرفته است.

در نهایت هم اندروید 9 پای به عنوان سیستم عامل پیشفرض در گلکسی M30s سامسونگ به کاربران عرضه خواهد شد. هنوز زمان معرفی و قیمت این محصول مشخص نشده اما خبرهایی مبنی بر آغاز آزمایشات طول عمر باتری این اسمارت‌فون به گوش می‌رسد که می‌تواند نشانگر نزدیک شدن زمان معرفی آن باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی