ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رونمایی لنوو از لپ تاپ آیدیا پد S540 و کامپیوتر یکپارچه آیدیا سنتر A540

لنوو از جدیدترین محصولات خود پیش از رویداد ایفا 2019 رونمایی کرد. در سبد محصولات این شرکت لپ تاپ، مانیتور، تبلت و یک دسکتاپ All-in-one با قیمت های معقول به چشم می خورند. اولین محصول ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۸ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۰

لنوو از جدیدترین محصولات خود پیش از رویداد ایفا 2019 رونمایی کرد. در سبد محصولات این شرکت لپ تاپ، مانیتور، تبلت و یک دسکتاپ All-in-one با قیمت های معقول به چشم می خورند.

اولین محصول لپ تاپ 13 اینچی لنوو IdeaPad S540 با ویندوز 10 است. این لپ تاپ در دو مدل عرضه شده و با پردازنده های نسل دهم اینتل و با حافظه رم حداکثر 16 گیگابایتی به بازار عرضه می شوند. مدل گرانتر از قابلیت شارژ سریع و دستیار صوتی کورتانا و الکسا، صدای دالبی، دوربین IR حساس به حرکت و احراز هویت بیومتریک برخوردار است.

ویژگی Q-Control در این لپ تاپ به کمک یادگیری ماشینی تسک های اجرایی در بکگراند و دمای لپ تاپ را اندازه گیری کرده و بر اساس آنها چرخش فن ها و باتری را کنترل می کند. این محصول در مدل پایه به قیمت هزار دلار اکتبر (مهر ماه) به بازار عرضه خواهد شد.

لنوو کروم بوک C340 مخلوطی از یک لپ تاپ و تبلت بوده و نمایشگر 11 اینچی لولا دار آن قابلیت چرخش 360 درجه دارد. البته می توان این محصول را با نمایشگر 15 اینچی نیز سفارش داد. مدل 11 اینچی این تبلت ماه سپتامبر (شهریور) به قیمت 290 دلار و مدل 15 اینچی ماه اکتبر (مهر ماه) به قیمت 430 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

مدل S340 دارای نمایشگر 14 اینچی لمسی بوده اما نمایشگر آن لولا دار با قابلیت چرخش 360 درجه نیست. سازنده قول داده باتری آن تا 10 ساعت دوام بیاورد. این محصول نیز به قیمت 250 دلار شهریور ماه به بازار عرضه خواهد شد.

لنوو از دو مانیتور جدید هم پرده برداری کرد. مانیتور L28u از نمایشگر 28 اینچی IPS با رزولوشن 4K برخوردار است. حاشیه های این مانیتور باریک طراحی شده و از ماه نوامبر (آبان ماه) به قیمت 300 دلار به فروشگاه ها راه خواهد یافت.

مانیتور گیمینگ G34w دارای نمایشگر منحنی 34 اینچی با انحنای 1500R بوده و نسبت تصویر در آن 21 به 9 است. نرخ تازه سازی 144 هرتزی در این محصول نمایش تصاویر واضح تر را به ارمغان می آورد. برای خرید این محصول 480 دلاری باید تا ماه فوریه سال میلادی آینده صبر کرد.

نهایتاً به دسکتاپ all-in-one لنوو به نام IdeaCentre A540 می رسیم که در طراحی آن سعی شده از درخت سرو چینی الهام گرفته شود. این محصول در بالاترین مشخصات سخت افزاری با پردازنده نسل نهم اینتل Core i7، کارت گرافیک AMD Radeon RX560 نمایشگر QHD و اسپیکرهای دالبی به بازار عرضه می شود.

دسکتاپ مذکور در دو مدل 24 و 27 اینچی با قابلیت لمس 10 نقطه ای به بازار عرضه می شود. این دسکتاپ که قابلیت شارژ تلفن های همراه را هم دارد به قیمت 800 دلار از شهریور ماه به بازار عرضه خواهد شد.

لنوو دو تبلت جدید و ارزان قیمت به نام های تب M7 و تب M8 را نیز معرفی کرد که در خبری جداگانه به آنها پرداختیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی