ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

میت ۳۰ پرو
تکنولوژی

حذف کلید ولوم در جدیدترین رندر منتسب به هواوی میت ۳۰ پرو [تماشا کنید]

جدیدترین رندرهای میت ۳۰ پرو نمایشگر آبشاری و دوربین چهارگانه این گوشی را تایید می کنند. در فاصله سه هفته به معرفی هواوی میت ۳۰ روزی نیست که خبری درباره آن منتشر نشود و اینبار ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۹:۳۰

جدیدترین رندرهای میت ۳۰ پرو نمایشگر آبشاری و دوربین چهارگانه این گوشی را تایید می کنند.

در فاصله سه هفته به معرفی هواوی میت ۳۰ روزی نیست که خبری درباره آن منتشر نشود و اینبار نوبت به رندر CAD مدل پرو رسیده که جنبه های مختلف پرچمدار بعدی هواوی را به تصویر می کشد. انتشار این رندرها مدیون منبع معتبری به نام OnLeaks است، با این حال منبع مذکور تاکید کرده که این طراحی ها ۱۰۰ درصد تایید شده نیست و احتمالا در نسخه نهایی شاهد تفاوت هایی خواهیم بود.

میت ۳۰ پرو از نمایشگری آبشاری بهره می برد که طبق گفته ها ابعادی ۶.۶ اینچی دارد. سنسور اثر انگشت احتمالا زیر این پنل آرام گرفته و در بخش فوقانی آن هم یک بریدگی عریض برای سنسورها در نظر گرفته شده است.

در پنل عقب دوربین چهارگانه ای داریم که به صورت شبکه ۲*۲ درون ماژولی مدور قرار گرفته اند. آنطور که به گوش می رسد این دوربین از سنسورهای ۴۰ مگاپیکسلی اصلی، ۴۰ مگاپیکسلی الترا واید و ۸ مگاپیکسلی تله فوتو تشکیل شده که با یک حسگر زمان پرواز تکمیل می شوند. در سمت چپ این جزیره مدور فلش LED و برند لایکا به چشم می خورد که در دنیای موبایل سابقه ای دور و دراز دارد.

کلید پاور در لبه سمت راست میت ۳۰ پرو تعبیه شده اما همانطور که می بینید خبری از کلید کنترل صدا نیست چون بر اساس شایعات تنظیم صدا از طریق ناحیه ای لمسی در کنار کلید پاور انجام می شود.

لبه پایینی جایگاه پورت USB-C، میکروفون اصلی و اسلات سیم کارت است. میکروفون ثانویه و فرستنده فروسرخ هم در لبه بالایی جا گرفته اند.

میت ۳۰ پرو که قرار است ۲۸ شهریور معرفی شود احتمالا به پردازنده کایرین ۹۹۰ مجهز خواهد شد. برخی بر این باورند که طی رویداد معرفی سری میت ۳۰ خبرهای جدیدی هم در مورد گوشی تاشوی میت ایکس منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی