ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاه نزدیک به پیکسل 4 در جدیدترین ویدیوی لو رفته [تماشا کنید]

به تازگی ویدیویی منتسب به گوشی پیکسل 4 روی یوتیوب قرار گرفته که واضح تر و بهتر شمایل احتمالاً نهایی این گوشی را نمایش می دهد. ویدیو توسط صاحب یک خرده فروشی در مالزی روی ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۰

به تازگی ویدیویی منتسب به گوشی پیکسل 4 روی یوتیوب قرار گرفته که واضح تر و بهتر شمایل احتمالاً نهایی این گوشی را نمایش می دهد.

ویدیو توسط صاحب یک خرده فروشی در مالزی روی فیسبوک قرار گرفته و با اینکه کمی تار است اما شکل نهایی پیکسل 4 به خوبی در آن مشخص است. ویدیو بسیار کوتاه است، ببینید:

همانطور که می بینید بوت لودر دیوایس آنلاک شده اما در ادامه لوگوی آشنای گوگل را می بینیم. مهم ترین نکته در مورد این ویدیو حاشیه های نمایشگر هستند. حاشیه بالایی که دوربین سلفی، اسپیکر و سنسورهای متعدد تشخیص چهره را در خود جای داده، زیادتر است.

از دیگر نکات قابل توجه می توان به دکمه پاور سفید رنگ، خروجی اسپیکر در زیر بدنه و همچنین پنل پشتی تمام شیشه ای اشاره کرد.

به فاصله کوتاهی پس از این ویدیو یک فایل گیف هم از گوشی پیکسل 4 این بار در رنگ سفید منتشر شد:

شمایل احتمالی پیکسل 4

در این گیف به شکل واضح تری می توان حاشیه های زیاد نمایشگر را دید. به نظر می رسد با اینکه رنگ گوشی سفید است ولی اطراف بدنه مشکی و دکمه پاور هم نارنجی است.

طبق معمول نباید ویدیوهای این چنینی را خیلی جدی گرفت ولی در هر صورت دیدن آنها خالی از لطف نیست. سال گذشته نیز گوشی پیکسل 3 پیش از رونمایی رسمی لو رفت چون یکی از کارمندان گوگل این گوشی را در تاکسی جا گذاشته بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی