ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لنوو لپ تاپ های سری یوگا را به پردازنده نسل دهم اینتل مجهز کرد

لنوو در جریان نمایشگاه IFA 2019 لپ تاپ های سری یوگا با پردازنده های نسل دهم اینتل را به نمایش گذاشت تا به جرگه دیگر سازندگان مطرح مثل دل، ایسر و ایسوس بپیوندد. این محصولات ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۳:۰۰

لنوو در جریان نمایشگاه IFA 2019 لپ تاپ های سری یوگا با پردازنده های نسل دهم اینتل را به نمایش گذاشت تا به جرگه دیگر سازندگان مطرح مثل دل، ایسر و ایسوس بپیوندد. این محصولات شامل مدل های 14 و 15 اینچی لپ تاپ هیبریدی یوگا C940، یوگا C740 و مدل 13 اینچی یوگا C640 هستند.

بین مدل های فوق لپ تاپ یوگا C940 جالب تر از بقیه به نظر می رسد، چون توانسته با طراحی ظریف، وزن کم و دوام بالا تحت استاندارد پروژه Athena شرکت اینتل قرار گیرد.

لپ تاپ یوگا C940

لپ تاپ یوگا C940 چند به روز رسانی مبتنی بر هوش مصنوعی را نیز دریافت کرده است. یکی از این قابلیت ها «سوپر رزولوشن» نام دارد که می تواند کیفیت ویدیوهای عادی را تا رزولوشن تمام اچ دی افزایش دهد. قابلیت Q-Control هم با بهره گیری از «حالت خنک سازی داخلی» کارآیی دستگاه را بهینه می کند تا شارژدهی افزایش یابد.

به گفته سازنده قابلیت Q-Control با تنظیم دمای لپ تاپ و سرعت فن ها، شارژدهی باتری این دستگاه را به 17.5 ساعت می رساند. یوگا C940 از حالت استندبای مدرن نیز بهره می برد و به شکل آنی از حالت اسلیپ به حالت آماده به کار در می آید. لپ تاپ های سری یوگا از دستیار صوتی آمازون الکسا نیز بهره می برند و می توانید حتی در حالت اسلیپ هم از این دستیار استفاده کنید

لپ تاپ های جدید لنوو از ماه آینده وارد بازارهای جهانی می شوند. قیمت مدل های 14 و 15 اینچی یوگا C940 به ترتیب از 1250 و 1710 دلار آغاز می شود. یوگا C740 و C640 ارزان تر هستند و به ترتیب با قیمت پایه 870 و 850 دلار به فروش می رسند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی