ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قابلیت امبینت مود دستیار گوگل معرفی شد؛ تبدیل گوشی به نمایشگر هوشمند

گوگل با معرفی قابلیت امبینت مود، گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی را به نمایشگرهای هوشمند تبدیل می‌کند. به کمک این حالت کاربران در حین شارژ کردن گوشی نیز می‌توانند آخرین اعلان‌ها و همچنین وضعیت هواشناسی را ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۰

گوگل با معرفی قابلیت امبینت مود، گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی را به نمایشگرهای هوشمند تبدیل می‌کند. به کمک این حالت کاربران در حین شارژ کردن گوشی نیز می‌توانند آخرین اعلان‌ها و همچنین وضعیت هواشناسی را نیز مشاهده کنند.

گوگل با معرفی امبینت مود به کاربران اجازه می‌دهد که در فضایی شبیه به صفحه اسمارت دیسپلی یا نمایشگرهای هوشمند، آلبوم‌های عکس خود را به نمایش درآورند یا از آخرین وضعیت آب و هوایی مطلع شوند. همچنین در صورت پخش موزیک، کاور آلبوم به صورت بزرگ‌نمایی شده نشان داده می‌شود. به گفته گوگل این حالت باعث می‌شود زمانی که کاربران مشغول انجام کاری هستند یا به گوشی خود دسترسی ندارند، از وجود اعلان‌ها و یادآوری‌ها مطلع شوند.

همچنین یک قاب عکس دیجیتالی نیز برای این حالت در نظر گرفته شده است که با اتصال آن به حساب گوگل فوتوز خود، می‌توانید در حین شارژ عکس‌های خود را به صورت اسلاید شو نمایش دهید. علاوه بر این کاربران قادر خواهند بود که به صورت هندزفری از طریق دستورات صوتی اقدام به ارسال پیام‌های خود کنند. این قابلیت با پشتیبانی از پیام‌رسان‌ واتس‌اپ به بازار عرضه خواهد شد و در ادامه پیام‌رسان‌های بیشتری نیز تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

قابلیت‌های معرفی شده ابتدا روی گوشی‌های نوکیا ۷.۲ و ۶.۲ ارائه خواهد شد و سپس به باقی گوشی‌های نیز عرضه می‌شود. همچنین اسمارت تب لنوو نیز قابلیت پشتیبانی از امبینت مود را برخوردار خواهد بود.

گوگل امیدوار است که با ارائه دستیار صوتی خود روی دستگاه‌های بیشتر نظیر هدفون‌ها و سیستم‌های پخش صوتی، استفاده از دستیار گوگل را فراگیرتر کند. اقدامات اولیه نیز توسط گوگل صورت گرفته و دستیار صوتی گوگل توسط اسپیکر‌های هوشمند سونوس و بوز نیز پشتیبانی می‌شوند. گوگل قصد دارد که این دستیار صوتی را داخل تمام ابزار‌های هوشمند تعبیه کند تا کاربران بتوانند فارغ از گجت دم دست خود، از امکانات ارائه شده توسط دستیار صوتی خود بهره ببرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ehsan hasanimanesh
    ehsan hasanimanesh | ۱۷ شهریور ۱۳۹۸

    اقا این چه مسخره بازی هی اخبار رو ارجاع میدین به روزیاتو؟این کار مخاطبین اپلیکیشن خودتون رو ناراضی میکنه.وقتی من اپلیکیشن دیجیاتو نصب کردم میخوام همه اخبار رو تو همین اپ بخونم یعنی چی این کارتون؟لطفا این قضیه رو اصلاح کنید

  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۷ شهریور ۱۳۹۸

    این قابلیت برای زمانی که گوشی روی پایه شارژر بیسیم قرار گرفته کاربردیه و دیگه نیاز نیست گوشی رو از جای خودش بلند کنیم و شارژ رو متوقف کنیم.

مطالب پیشنهادی