ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی فولد سامسونگ
تکنولوژی

همکاری سامسونگ با گوگل برای توسعه تجربه کاربری گلکسی فولد

سامسونگ از طریق همکاری با شرکای خود و جامعه برنامه ‎نویسان اندروید بدنبال خلق تجربه کاربری جدید و کاملی برای گوشی های تاشو است. هرچند عرضه گوشی تاشوی گلکسی فولد با کش و قوس های ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۱:۴۵

سامسونگ از طریق همکاری با شرکای خود و جامعه برنامه ‎نویسان اندروید بدنبال خلق تجربه کاربری جدید و کاملی برای گوشی های تاشو است.

هرچند عرضه گوشی تاشوی گلکسی فولد با کش و قوس های بسیاری همراه بوده اما نمی توان منکر آغاز عصری جدید در فناوری موبایلی توسط این دستگاه ها شد. تلاش برای طراحی تجربه نرم افزاری جدید روی گلکسی فولد از اوایل سال گذشته در سطح فرمورک آغاز شد. سامسونگ پس از طراحی یک UX کاملا جدید، با همکاری گوگل پشتیبانی کامل سیستم عامل اندروید از آن را فراهم کرد. «ای اس چانگ»، رییس بخش نرم‌افزار و هوش مصنوعی سامسونگ موبایل در این باره می گوید:

ما صرفا نسل جدید یک وسیله سخت‌افزاری را عرضه نکرده‌ایم بلکه با همکاری شرکایمان یک تجربه موبایلی جدید را توسعه داده و  امکان دسترسی کاربر به بهترین اپلیکیشن ها و خدمات را در اکوسیستمی جدید فراهم می کنیم. با تلفیق UX فراگیر و یک رابط کاربری جدید، تجربه‌ای روان را به شکل نوآوری نرم‌افزاری در اختیار کاربر قرار خواهیم داد.

گلکسی فولد سامسونگ

از زمان معرفی نمایشگر Infinity Flex در کنفرانس SDC 2018، سامسونگ و گوگل آزمایشگاه‌هایی را در سراسر جهان، از سئول تا مانتن ویو و پکن، ایجاد کردند. هدف از اینکار ترغیب برنامه‌نویسان و شرکت های دیگر به توسعه و انتشار اپلیکیشن ها و خدمات بهینه برای گلکسی فولد و اکوسیستم اندروید بود. «سگر کامدار»، مدیر محصول اندروید در شرکت گوگل می‌گوید:

گوگل در کنار سامسونگ تجربه کاربری کاملا جدیدی ایجاد کرده که نحوه استفاده از گوشی همراه را متحول می کند. ما از همکاری نزدیک با تیم سامسونگ و جامعه برنامه ‎نویسان اندروید برای تضمین بهترین تجربه کاربری از اپلیکیشن ها و خدمات محبوب روی گلکسی فولد، لذت بردیم

سامسونگ تغییراتی را هم در اندروید 10 خود داد تا امکان تغییر اندازه صفحه و از سرگیری اجرای همزمان چند برنامه را بهینه سازی کند. این شرکت از طریق به‌روزرسانی امولاتور اندروید، حرکت روی چند نمایشگر را هم به شکلی بهتر پیاده سازی کرده است.

در حال حاضر مجموعه‌ای از اپلیکیش ‎های آشنا و محبوب در میان کاربران اندروید به شکلی به‌روزرسانی شده که تجربه‌ای فراگیر و تاشو را روی گلکسی فولد سامسونگ در اختیار کاربر قرار می دهد. از میان صدها اپلیکیشن بهینه شده برای گلکسی فولد می توان به آمازون پرایم ویدیو، App in the Air، فیسبوک، iHeartMedia، اپ های مایکروسافت، اسپاتیفای، توییتر، VSCO و غیره اشاره کرد.

«مارک شدروف»، معاون توسعه تجارت فیسبوک فرصت های جدیدی که دستگاه ‎های تاشو برای کاربران فراهم می‌سازند را بسیار هیجان‌انگیز عنوان می کند. «بی‏ای وینستون»، مدیر فناوری آمازون هم از مزایای توسعه اپ برای گوشی تاشو می‌گوید:

از همکاری با سامسونگ برای فراهم کردن دسترسی کاربران پرایم ویدیو به برنامه‌های مورد علاقه شان روی گلکسی فولد بسیار خوشحالیم. عرضه پرایم ویدیو روی گلکسی فولد روشی نوین برای تجربه سریال‌های آمازون را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

با قابلیت‌های جدیدی مانند App Continuity و Multi-Active در گلکسی فولد سامسونگ، کارهایی مانند مرور اینترنت، تماشای محتوا، ارتباط با دیگران و انجام همزمان چند کار به شکلی جدید و بی سابقه انجام خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Ali Reza
    Ali Reza | ۲۷ شهریور ۱۳۹۸

    متاسفانه یا خوشبختانه من از اندروید۴ مستقیما به اندروید ۹ کوچ کردم

  • Danial
    Danial | ۲۷ شهریور ۱۳۹۸

    یعنی من هلاک تجربه کاربری روانشم از زمانی که از اندروید۸ اومدم ۹ گوشیم دیگه گوشی سابق نشد

مطالب پیشنهادی