ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی فولد
تکنولوژی

ویدیوی سامسونگ برای آموزش نحوه کار با گلکسی فولد [تماشا کنید]

انتشار ویدیوهای تبلیغاتی یا آموزشی در مورد نحوه کار با تلفن های هوشمند شاید در سال ۲۰۰۹ میلادی که تازه اولین اسمارت فون ها وارد بازار می شدند امری رایج و عادی بود. اما این ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۶:۳۰

انتشار ویدیوهای تبلیغاتی یا آموزشی در مورد نحوه کار با تلفن های هوشمند شاید در سال ۲۰۰۹ میلادی که تازه اولین اسمارت فون ها وارد بازار می شدند امری رایج و عادی بود. اما این روزها تقریبا هر کسی اصول پایه کار با تلفن های هوشمند و مراقبت از آن را می داند و انتشار این ویدیوها کمی عجیب به نظر می رسد. با این حال سامسونگ تصمیم گرفته برای جلوگیری از تکرار اشتباه برخی کاربران حین کار با گوشی گلکسی فولد، با انتشار ویدیویی کوتاه اصول اولیه استفاده از گلکسی فولد را به کاربرانش بیاموزد و در آن یاد دهد که چطور باید با دومین گوشی تجاری تاشو دنیا تا کنند.

نسخه اولیه گلکسی فولد که چندماه پیش در اختیار تعدادی از اصحاب رسانه در سراسر دنیا قرار گرفت به خاطر دو دلیل ساده که کسی از آنها خبر نداشت دچار مشکل و از بازار جمع آوری شد؛ اولین مشکل که کاربران مرتکبش شدند جدا کردن لایه ای کلیدی از روی سطح نمایشگر بود که بسیاری باور داشتند یک محافظ صفحه ساده است و طبق معمول همیشه باید جدا شود. مشکل دوم ورود ذرات ریز غبار به داخل منافذ بزرگی بود که در لولای دستگاه مشاهده می شد.

سامسونگ در این بازه چندماهه مشکلاتی که به آنها اشاره شد را رفع کرد و بالاخره گلکسی فولد را وارد بازار کرد. این شرکت همانطور که در بیانیه خبری خود آورد لایه محافظتی نمایشگر را وسیع تر کرد تا روی حاشیه ها را هم بگیرد و به راحتی قابل جدا کردن نباشد. علاوه بر این، سامسونگ منافذ و شکاف های موجود در لولای دستگاه را هم کوچک تر کرد به نحوی که ورود ذرات غبار به داخل آن دشوارتر گردد. علیرغم اینها هنوز این احتمال می رود که کاربران ناخواسته به گلکسی فولد خود آسیب بزنند.

سامسونگ نیز برای آنکه هم این اطلاعات را به سمع و نظر کاربرانش برساند و هم گلکسی فولد را تبلیغ کند یک ویدیوی کوتاه تهیه کرده و در آن به کاربران یادآوری نموده که چه کارهایی را نباید حین استفاده از دستگاه انجام دهند. برای مثال در ویدیو گفته می شود که این گوشی نیازی به محافظ صفحه ندارد پس لطفا لایه ای که شبیه به محافظ است را از روی آن جدا نکنید. علاوه بر این به کاربران توصیه شده که گوشی خود را دور از غبار و آب نگه دارند تا آسیبی متوجه آن نشود. نکته عجیب اما آموزش اصول پایه استفاده از تلفن های هوشمند در ویدیو است. برای مثال از کاربران خواسته می شود که از تماس برخی اشیاء نظیر کارت های اعتباری با آهنرباهای قوی کار گذاشته شده روی لبه ها جلوگیری کنند.

سامسونگ در این ویدیو خاطرنشان می شود که یک گوشی خاص نظیر گلکسی فولد به توجه ویژه نیاز دارد که البته با در نظر داشتن برچسب قیمت ۲ هزار دلاری این اسمارت فون چنین هشداری کاملا بجاست! شرکت کره ای مورد بحث همچنین سرویسی تحت عنوان پریمیم را راه اندازی کرده تا آموزش های لازم در مورد نحوه کار با گلکسی فولد را در اختیار دارندگانش قرار دهد و به پرسش های آنها در این رابطه پاسخ دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی