ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

MIUI 11
تکنولوژی

شیائومی رابط کاربری MIUI 11 را معرفی کرد

همزمان با معرفی گوشی قدرتمند جدید شیائومی یعنی می 9 پرو 5G، این شرکت عرضه رسمی رابط کاربری MIUI 11  را نیز اعلام کرد. جدیدترین ورژن رابط کاربری با سابقه شیائومی که بر پایه اندروید ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۲ مهر ۱۳۹۸ | ۱۳:۳۰

همزمان با معرفی گوشی قدرتمند جدید شیائومی یعنی می 9 پرو 5G، این شرکت عرضه رسمی رابط کاربری MIUI 11  را نیز اعلام کرد. جدیدترین ورژن رابط کاربری با سابقه شیائومی که بر پایه اندروید توسعه داده می‌شود تغییرات بصری جدیدی به MIUI اضافه می‌کند.

در MIUI 11  شاهد اضافه شدن فونت جدیدی هستیم که Milan Pro نام گرفته و هم برای رسم الخط چینی و هم کاراکترهای مبتنی بر لاتین بهینه شده است. نسخه جدید MIUI همچنین قابلیت مقیاس دهی پویای فونت‌ها و تغییر ضخامت کاراکترها برای بهینه شدن خوانایی را به همراه دارد که برای اولین بار چنین قابلیت‌هایی را به اسمارت‌فون‌ها می‌آورد.

MIUI 11 افکت‌های جدیدی برای always-on display را نیز در بر می‌گیرد که شامل انیمیشن‌ها، نوشتار و اعلانات سرویس‌های اجتماعی می‌شود.

شیائومی علاوه بر اعمال تغییرات بصری، دستی به سر و روی امکانات صوتی MIUI هم کشیده و افکت‌های صوتی جدیدی که از پدیده‌های طبیعی مثل صدای آب، آتش و اصوات حیوانات الهام گرفته شده را به نسخه جدید رابط کاربری خود اضافه کرده است.

از لحاظ عملکرد، MIUI 11 دو مجموعه جدید از برنامه‌های اداری یعنی Mi Work و Mi Go را شامل می‌شود. Mi Work در بر دارنده قابلیت‌هایی از جمله به اشتراک‌گذاری فایل، انتقال داکیبومنت‌های حجیم، اسکرین کپچر و امکانات پرینت بی‌سیم می‌شود. از آن سو  Mi Go برای مصارف همراه عرضه شده و با ارائه مد extreme power saving، که تنها با داشتن 5 درصد شارژ، گوشی را به مدت 24 ساعت در حالت استندبای نگه می‌دارد.

شیائومی بتای غیر عمومی MIUI 11 را از همین امروز برای کاربران چینی باز کرده و بتای عمومی آن از تاریخ 5 مهر و برای 17 دستگاه در دسترس قرار می‌گیرد. آپدیت‌های پایدار هم احتمالا از اواسط اکتبر (اواخر مهر) عرضه خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی