ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Magic UI 3
تکنولوژی

تصویر لو رفته آنر V30 خبر از دوربین سلفی دوگانه می‌دهد

شاید هواوی در عرضه محصولاتش با سرویس‌های گوگل مشکل داشته باشند، اما بخش تحقیق و توسعه این شرکت همچنان با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد. گوشی آنر V30 با تکنولوژی 5G و دوربین سلفی ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۸ مهر ۱۳۹۸ | ۱۶:۰۰

شاید هواوی در عرضه محصولاتش با سرویس‌های گوگل مشکل داشته باشند، اما بخش تحقیق و توسعه این شرکت همچنان با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد. گوشی آنر V30 با تکنولوژی 5G و دوربین سلفی دوگانه جدیدترین گوشی این کمپانی چینی خواهد بود.

بر اساس منابع داخلی هواوی، آنر V30 همانند آنر V20 (یا همان ویو ۲۰) که در دیجیاتو بررسی کریم با نمایشگر حفره دار به بازار عرضه می‌شود. البته در آنر V30 تعداد این حفره‌ها به دو افزایش می‌باید. صفحه نمایشگر با کمی خمیدگی در لبه‌ها تولید شده است و حاشیه پنل نیز همچنان قابل مشاهده است. البته با توجه به تصویر لو رفته به خوبی می‌توان بهبود آنر V30 را در این زمینه نسبت به نسل قبلی مشاهده کرد.

همچنین حاشیه پایین نمایشگر نیز نسبت به آنر V20 کمی باریک‌تر شده و در قسمت بالایی نیز اثری از بلندگوی گوشی دیده نمی‌شود. این طراحی می‌تواند نوید بلندگوی گوشی تعبیه شده در داخل فریم را بدهد که به باریک‌تر شدن صفحه نمایش کمک بسیاری می‌کند. همچنین به گفته افشا کننده این عکس، آنر V30 با چیپست کرین ۹۹۰ و تکنولوژی مخابراتی 5G به بازار عرضه می‌شود.

آنر V30

با این حال تا عرضه رسمی گوشی آنر V30، این کمپانی با گوشی‌های آنر ۲۰ و آنر ۲۰ پرو (بررسی دیجیاتو) در بازار‌های بین‌المللی به رقابت می‌پردازد. این گوشی‌ها از سرویس‌های گوگل پشتیبانی می‌کنند، اتفاقی که شاید برای آنر V30 نیفتد. باید دید آنر که مدعی شده است سری V گوشی‌هایش معیاری جدید برای تکنولوژی 5G خواهند بود، چقدر می‌تواند در این زمینه موفق شود.

آنر معمولا گوشی‌های خودش را در اواخر سال میلادی معرفی می‌کند. احتمالا تا چند ماه آینده نباید منتظر معرفی این گوشی از سوی کمپانی آنر باشیم. البته تا آن موقع اطلاعات بیشتری از آنر V30 منتشر خواهد شد. این گوشی البته در مراحل اولیه حیات خودش است و ممکن است متوجه تغییرات مهندسی بسیاری شود. ولی شاکله اصلی آن مشابه عکس لو رفته خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • یحیی خالدی
    یحیی خالدی | ۸ مهر ۱۳۹۸

    آگهی استخدام زدین و گفتین متقاضی باید "آشنایی کامل با اصول نگارشی و ویرایشی" داشته باشه ولی هرکی این مطلب و دهها مطلب دیگر به این شکل توی سایتتونو بخونه میدونه که هیچ اصولی رعایت نشده، دقتی در نوشتن این مطلب نکرده و بعد نوشتن یه نگاه ساده هم به مطلب ننداختن
    لطفا به جای استخدام فعلا نویسنده هایی که دارین رو آموزش بدین
    "پر دیجیاتو بررسی کریم"
    "در بازار‌های بین‌المللی فعالیت به رقابت می‌پردازد."
    " این گوشی‌ها از سرویس‌های گوگل پشتیبانی می‌شوند"
    گوگل ترانسلیت جمله بندیش بهتره? ?
    من عاشق دیجیاتو هستم و هر روز حداقل 5 بار به سایت سر میزنم و از اولین روز فعالیتش فک نمیکنم یک روز هم بدون دیجیاتو شب شده باشه ولی یه مدته کیفیت مطالب به شدت پایین اومده و آدم فک میکنه که کاربرا ارزش خاصی برای سایت ندارن

    • کورش چایچی
      کورش چایچی | ۸ مهر ۱۳۹۸

      مرسی که مشکلاتو بهمون میگی. ما هم ممکنه بعضی مواقع دچار اشتباه بشیم.

    • فرد
      فرد | ۹ مهر ۱۳۹۸

      دقیقا با شما موافقم احترام به مخاطب و بنده هم شرایط رو سالهاست میبینم و به تازگی این احترام به مخاطب به هر روی نسبت به قبل کمتر شده برای مثال یک مورد نشان گذاری پست ها که 2ماه که میگی دلبخواه درستش میکنن. مطالب بشدت غیر تکنولوژیک تر نسبت به قبل و نویسنده های محبوبی برای دوست داران ویجیاتو مثل خردمندی- میر جوادی- بیگ زاده شاید اصلا نیستن داخل مجموعه. ما دوست داریم انگشت شمار اپلیکیشن ایرانی که جذابیت داره برامون و نصبش میکنیم حداقل شنوای انتقاد سازنده باشه.

مطالب پیشنهادی