ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نقد و بررسی‌

بررسی ویدیویی دیجیاتو: گوشی پرچمدار آنر ویو 20

آنر ویو 20 بدون شک بهترین گوشی ساخت آنر تا به امروز و یکی از بهترین گوشی های حال حاضر دنیای موبایل است. آنر سال جدید میلادی را با معرفی این پرچمدار تمام عیار، با ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۹:۳۰

آنر ویو 20 بدون شک بهترین گوشی ساخت آنر تا به امروز و یکی از بهترین گوشی های حال حاضر دنیای موبایل است. آنر سال جدید میلادی را با معرفی این پرچمدار تمام عیار، با قدرت آغاز کرده و به نظر می رسد این روند هیجان انگیز برای تمام سازندگان دنیای موبایل در سال 2019 ادامه یابد. در ادامه از شما دعوت می کنیم بررسی ویدیویی این گوشی را مشاهده کنید.

شاید بتوان طراحی جدید و منحصر به فرد آنر ویو 20 را مهم ترین ویژگی آن دانست. پنل پشتی با طرح زیبایی روبروی چشمان شما جلوه گری می کند و در نمای جلو هم شاهد اولین حفره داخل نمایشگر در دنیای موبایل هستیم، حفره ای که جایگزین ناچ شده و اوضاع را تا حد زیادی قابل تحمل کرده است. آنر با این کار نشان داد که از نوآوری و پیشگامی در بازار موبایل هراسی ندارد.

از طرفی زیر این پوسته زیبا با یک پرچمدار فوق العاده قدرتمند روبرو هستیم که از اولین چیپست 7 نانومتری دنیای موبایل یعنی کرین 980، 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. اجرای جدیدترین بازی ها و سنگین ترین برنامه ها برای آنر ویو 20 به سادگی آب خوردن است.

بررسی ویدیویی گوشی پرچمدار آنر ویو 20

اگر به عکاسی علاقه دارید هم آنر ویو 20 با دوربین های حرفه ای نیاز شما را به طور کامل برآورده می کند. البته عملکرد دوربین در ثبت پرتره، عکاسی شبانه و فیلمبرداری سوپر اسلوموشن می توانست بهتر از این باشد.

با این حال فقدان چند ویژگی در آنر ویو 20 به خوبی احساس می شود؛ مواردی نظیر حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، اسپیکر استریو، شارژ وایرلس و بدنه ضد آب. اگرچه این موارد چیزی از ارزش های آنر ویو 20 کم نمی کند، ولی وجود آنها می توانست از این گوشی یک پرچمدار کامل و بی نقص بسازد. بررسی کامل آنر ویو 20 را می توانید از این لینک مطالعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • tsunami
    tsunami | ۱۵ فروردین ۱۳۹۸

    کلا فول اسکرین ویدئوها کارنمیکنه بابا. یعنی اجرا میشه. ولی ویدئو کوچیکم رو صفحه میمونه

  • Ghadir Ghareghol
    Ghadir Ghareghol | ۲۲ بهمن ۱۳۹۷

    چقدر ویدئو پلیر دیجیاتو بد هست،یه دستی بکشین لطفا این چیه...

  • MATELF
    MATELF | ۱۶ بهمن ۱۳۹۷

    آنچه همه خوشگلا دارن تو چقد بیشتری داری...

مطالب پیشنهادی