ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هدست واقعیت افزوده اپل
تکنولوژی

مینگ-چی گو: هدست واقعیت افزوده اپل تابستان از راه می‌رسد

هدست واقعیت افزوده اپل در آستانه تولید انبوه است و از تابستان سال آینده به بازار عرضه عرضه خواهد شد؛ البته در صورتی که گزارش جدید مینگ-چی کو درست از آب درآید. مینگ-چی کو، تحلیلگر خبره ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | ۱۵:۳۰

هدست واقعیت افزوده اپل در آستانه تولید انبوه است و از تابستان سال آینده به بازار عرضه عرضه خواهد شد؛ البته در صورتی که گزارش جدید مینگ-چی کو درست از آب درآید.

مینگ-چی کو، تحلیلگر خبره TF International که در نیمه دوم سال پرکار می شود، در آخرین گزارش خود سراغ پروژه هدست واقعیت افزوده اپل رفته است. به گفته وی کوپرتینویی ها با همکاری برندهای دیگر در پاییز جاری این هدست ها را وارد فاز تولید انبوه خواهند کرد.

شریک اصلی اپل احتمالا کمپانی چینی Changying Precision است که مسئولیت تامین شاسی هدست را بر عهده خواهد داشت. نام این کمپانی از زمانی سر زبان ها افتاد که با تعدیل ۹۰ درصد از ۶۵۰ پرسنل خود و استفاده از ربات ها به جای آنها، بازدهی خود را حدود دو برابر افزایش داد.

هدست واقعیت افزوده اپل

به باور این تحلیلگر اپل هدست های واقعیت افزوده را مثل ایرپاد به عنوان دیوایس جانبی برای آیفون معرفی خواهد کرد. مهندسان اپل برای حفظ ظرافت و سبکی این هدست، از تعبیه سخت افزاری حجیم و پر مصرف در آن صرف نظر کرده و وظایفی نظیر پردازش داده، اتصال به شبکه و موقعیت یابی را بر عهده گوشی گذاشته اند که پس از اتصال بی سیم بین دو گجت انجام خواهد شد. هدست نسخه ای ویژه از سیستم عامل iOS را اجرا می کند که فعلا rOS نامیده شده است.

در گذشته «تیم کوک» مدیرعامل اپل در مورد پتانسیل واقعیت افزوده سخن گفته و AR را یک فناوری انقلابی همچون تلفن همراه توصیف کرده بود، بنابرین طبیعی است که این شرکت دیر یا زود وارد این بخش بازار فناوری هم خواهد شد.

 

تماشا کنید: ترکیب واقعیت افزوده با استریت ویو

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی