ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سطل آشغال هوشمند
تکنولوژی

معرفی سطل آشغال هوشمند برای زندگی مدرن [تماشا کنید]

آرزوی داشتن خانه‌ای هوشمند که تمام اجزا و دستگاه‌های آن بدون نیاز به انسان کار کنند، زیاد دست نیافتنی نیست. همین الان هم می توانید خانه‌هایی را پیدا کنید، که سیستم گرمایش و سرمایش آن‌ها ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | ۲۳:۵۹

آرزوی داشتن خانه‌ای هوشمند که تمام اجزا و دستگاه‌های آن بدون نیاز به انسان کار کنند، زیاد دست نیافتنی نیست. همین الان هم می توانید خانه‌هایی را پیدا کنید، که سیستم گرمایش و سرمایش آن‌ها بدون مداخله انسان به صورت خودکار تنظیم شوند. یا سیستم‌های صوتی که تنها با صدا زدن نام آهنگ، می‌توانند در کسری از ثانیه آن را برایتان پخش کنند. اما در این میان دستگاه‌هایی هستند که انتظار می‌رفت زودتر از این‌ها هوشمند شوند. یکی از این‌ها، سطل آشغال هوشمند به نام SmartCan است.

تصور کنید که سطل آشغال شما هر شب ساعت ۹ تا سر کوچه برود و خود را داخل سطل آشغال اصل خالی کند و سپس برگردد و به سر جایش برود. همه این‌ها بدون این که شما مداخله‌ای در انجام وظایف آن انجام دهید. این تصور باعث شده است که کمپانی رزی (Rezzi) به آرزوی شما رنگ واقعیت بزند و سطل آشغال هوشمند SmartCan را خلق کند. در ویدیو زیر می‌توانید این معجزه را خودتان ببینید:

با کمک تلفن همراه خودتان می‌توانید SmartCan را برنامه‌ریزی کنید تا سر ساعت مشخصی بیرون برود و خود را خالی کند تا از این پس دیگر بر سر این که نوبت شماست یا همسرتان که آشغال‌ها را دم در بگذارید بحث نکنید. اندرو موری (Andrew Murray) مدیرعامل رزی می‌گوید:

به کمک SmartCan دیگر نیازی نیست هر شب آشغال‌ها را بیرون ببرید. این سطل آشغال هوشمند به صورت خودکار خودش را خالی می‌کند.

نحوه کار این سطل آشغال هوشمند این گونه است که به وسیله موتور‌هایی که زیر SmartCan تعبیه شده، حرکت می‌کند و کاربر می تواند آن را به گوشی هوشمند خود متصل کند تا در یک تاریخ و زمان مشخص به صورت دوره‌ای اقدام به خالی کردن آشغال‌ها کند. البته اگر جزو ساکنین آپارتمان‌ها هستید، باید درب آسانسور را برای سطل آشغال هوشمند خود باز کنید یا این که به نحوی به آن بفهمانید برای یکی دو دقیقه نباید خودش را درون آسانسور خالی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی