ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ نسخه بتای اندروید 10 را برای خانواده گلکسی اس 10 منتشر کرد

سامسونگ نسخه 2.0 رابط کاربری One UI را بر پایه سیستم عامل اندروید 10 برای خانواده گلکسی اس 10 منتشر کرد. غول فناوری کره جنوبی در یک نشست خبری ضمن اعلام خبر فوق گفت که ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | ۱۶:۰۰

سامسونگ نسخه 2.0 رابط کاربری One UI را بر پایه سیستم عامل اندروید 10 برای خانواده گلکسی اس 10 منتشر کرد.

غول فناوری کره جنوبی در یک نشست خبری ضمن اعلام خبر فوق گفت که در ویرایش جدید نوتیفیکیشن ها از نو طراحی شده و اندازه کوچک تری دارند. همچنین حالت تاریک بهبود یافته و ویژگی های دیگری نظیر Focus Mode به رابط کاربری جدید اضافه شده اند.

انتشار نسخه بتای اندروید 10 برای خانواده گلسی اس 10

شرکت سامسونگ هنوز اعلام نکرده که آپدیت بتای رابط کاربری جدید برای کدام کشورها عرضه خواهد شد، اما سایت SamMobile گزارش می کند که این نسخه علاوه بر کره جنوبی، در آلمان و ایالات متحده آمریکا نیز منتشر خواهد شد.

غول فناوری کره جنوبی اعلام می کند که ویرایش بتای پوسته One UI برای گلکسی اس 10 ای، اس 10، اس 10 پلاس و مدل 5G اس 10 منتشر شده و می توان از طریق اپلیکیشن Samsung Members و قسمت Notices و مشاهده نوتیفیکیشن مربوطه، دسترسی به این نسخه را متوجه شد. البته از آنجا که این نسخه بتا است، احتمال دارد حاوی باگ باشد بنابراین باید در نصب آن احتیاط کرد.

محصولات شرکت سامسونگ معمولا به کندی آپدیت جدیدترین سیستم عامل اندروید را دریافت می کنند. سال قبل ویرایش بتای اندروید 9 اواسط ماه نوامبر برای گلکسی اس 9 منتشر شد.

با اینکه تقریباً یک و ماه نیم از عرضه اندروید 10 برای گوشی های پیکسل می گذرد، ظاهراً سامسونگ امسال با انتشار ویرایش بتای پوسته جدید کمی زودتر و در اواسط ماه اکتبر، در رویه خود تغییراتی ایجاد کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی