ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پیکسل 4
تکنولوژی

قیمت گوگل پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال مشخص شد

گوگل عصر امروز در رویداد سخت افزاری خود علاوه بر رونمایی از پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال از پیکسل بوک Go، پیکسل بادز 2 و نست مینی رونمایی کرد. در این مطلب به ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | ۱۹:۳۰

گوگل عصر امروز در رویداد سخت افزاری خود علاوه بر رونمایی از پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال از پیکسل بوک Go، پیکسل بادز 2 و نست مینی رونمایی کرد. در این مطلب به قیمت خانواده پیکسل 4 در بازار آمریکای شمالی نگاهی می اندازیم.

پیکسل 4 و  پیکسل 4 ایکس ال به ترتیب از نمایشگر 5.7 و 6.3 اینچی با نرخ رفرش 90 هرتز بهره می برند. رزولوشن نمایشگر در مدل پایه برابر با 1080 در 2160 پیکسل و در مدل پرچمدار 1440 در 3040 پیکسل است.

قلب تپنده در هر دو گوشی مورد بحث چیپست اسنپدراگون 855 بوده و حافظه رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی آنرا همراهی می کنند. بهتر بود گوگل مدل پایه را با حافظه داخلی 128 گیگابایتی به بازار می فرستاد و مدل 256 و 512 گیگابایتی را برای کاربرانی که به فیلمبرداری علاقه دارند، در نظر می گرفت.

پیکسل 4 ایکس ال

گوگل برای اولین بار دوربین تله فوتو با زوم اپتیکال 2 برابری با فوکوس هیبریدی دیجیتال و اپتیکال را به پیکسل ها آورده است. قابلیت جدید ضبط صدا نیز به سری پیکسل 4 اضافه شده که با سرعت و دقت بالا گفتار را به متن تبدیل می کند.

پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال در بازار ایالت متحده آمریکا از امروز 23 مهر قابل پیش خرید بوده و از 24 اکتبر (دوم آبان ماه) با شروع قیمت 799 دلار تا 999 دلار به دست مشتری می رسند. با این اوصاف گرانقیمت ترین پیکسل در مقایسه با مدل 64 گیگابایتی آیفون 11 پرو مکس قیمت کمتری دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی