ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

میت ایکس هواوی
تکنولوژی

انتشار ویدیویی جدید از جعبه گشایی میت ایکس با تغییر اندک در طراحی [تماشا کنید]

به تازگی یک ویدیوی یک دقیقه ای از جعبه گشایی هواوی میت ایکس در یوتیوب منتشر شده که از عرضه این گوشی تاشو در آینده نزدیک خبر می دهد. در ویدیوی مورد بحث جعبه سیاه ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۵ مهر ۱۳۹۸ | ۱۷:۰۰

به تازگی یک ویدیوی یک دقیقه ای از جعبه گشایی هواوی میت ایکس در یوتیوب منتشر شده که از عرضه این گوشی تاشو در آینده نزدیک خبر می دهد.

در ویدیوی مورد بحث جعبه سیاه رنگ میت ایکس و همچنین کیف آن نمایش داده می شود. همچنین به نظر می رسد دکمه باز کردن لولای گوشی دچار تغییراتی شده که در ادامه ملاحظه می کنید :

گوشی های تاشو یکی از موضوعات داغ دنیای تکنولوژی هستند ولی مشکلات فنی اجازه خودنمایی به آنها نداده. گلکسی فولد سامسونگ که برچسب قیمت 1980 دلاری روی آن خورده، قرار بود اوایل اردیبهشت ماه امسال به بازار عرضه شود.

ولی غول فناوری کره جنوبی درست پیش از عرضه رسمی گلکسی فولد به دلیل مشکلاتی که نمایشگر این گوشی داشت، عرضه آن را به تعویق انداخت تا اینکه نسخه اصلاح شده آن سرانجام اواسط شهریور ماه به بازار عرضه شد.

میت ایکس از شبکه 5G پشتیبانی کرده و از اولین چیپست 5G یکپارچه دنیای موبایل به نام Kirin 990 بهره می برد. ابعاد نمایشگر این گوشی در حالت باز 8 اینچ با رزولوشن 2480 در 1148 پیکسل و نسبت تصویر 19.5 به 9 است.

گوشی تاشوی میت ایکس
هواوی میت ایکس

پس از بستن میت ایکس نمایشگر به دو قسمت 6.38 اینچی با رزولوشن 2480 در 892 پیکسل و 6.6 اینچی با رزولوشن 2480 در 1148 پیکسل تقسیم می شود. نمایشگر این گوشی به سمت خارج بسته شده که به عقیده برخی نقطه ضعف آن محسوب می شود؛ چون زیر نور آفتاب خط تا خوردن آن به طور واضح نمایان می شود.

قرار بود میت ایکس تابستان امسال روانه بازار شود اما عرضه آن تا کنون چندین مرتبه به تعویق افتاده است. حال با انتشار ویدیویی نصفه و نیمه از جعبه گشایی آن می توان به عرضه‌اش به بازار در آینده ای نه چندان دور امیدوار بود.

هواوی تاکنون واکنشی به این ویدیو نشان نداده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Reza Dark
    Reza Dark | ۲۶ مهر ۱۳۹۸

    این صفحه مشکل داره بارگیری نمیشه

  • Gol pesar
    Gol pesar | ۲۶ مهر ۱۳۹۸

    هنوز بحث دوام و مقاومت اين صفحات حل نشده، چروك وسط هم به قوت خودش باقي هست، هر چند خيلي كمتر شده، ولي كسي كه داره باهاش كار ميكنه خيلي واضح تو ديدشه!

    مثل هميشه سامسونگ و هوآوي از حول حليم تو ديگ افتادن و فقط براي قدرت نمايي و آزمون و خطا يك مدلم معرفي كردن ، اخرم مثل گلكسي round آنچنان فروشي هم نخواهند داشت...

  • Py LordVaderX
    Py LordVaderX | ۲۶ مهر ۱۳۹۸

    صفحات خمیده یک نوع قدرت نمایی بین برند ها شده است چون در عمل هیچ اینده ای در تکنولوژی نخواهد داشت
    تغییراتی که در اینده شاهد خواهیم بود و هر برندی برای باقی مانده نیاز به قبول این تغییرات دارد

    1- حذف دوربین سلفی برای همیشه
    2- امکان نصب نرم افزار ها مستقل از سیستم عامل
    3- امکان اتصال سینک شده به مانیتور
    4- گوشی های ضد جاذبه
    5- گوشی های ماژولی با لپ تاپ

مطالب پیشنهادی